برگزاری رویداد استارتاپ بازی اتللو با هدف حمایت از محصولات فرهنگی
کد خبر: 3725079
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۴

برگزاری رویداد استارتاپ بازی اتللو با هدف حمایت از محصولات فرهنگی

گروه جامعه ــ رویداد استارتاپی بازی اتللو با هدف حمایت از محصولات فرهنگی ازجمله نرم‌افزار، وبسایت، بازی، موشن گرافیک و کلیپ و روزنامه نگاری در شبکه‌های اجتماعی برای اولین بار برگزار می‌شود.

برگزاری رویداد استارتاپ بازی اتللو با هدف حمایت از محصولات فرهنگی
به گزارش ایکنا؛ رویداد استارتاپی بازی اتللو با هدف حمایت از محصولات فرهنگی ایده استارت آپی، انیمیشن، مستند، نرم‌افزار، وبسایت، بازی، موشن گرافیک و کلیپ و همچنین روزنامه‌نگاری در شبکه‌های اجتماعی با اقتباس از مدل موفق رویداد‌های استارت‌آپ ویکند برای اولین بار طراحی شده است.
 
این رویداد در طی ۲.۵ روز برگزار خواهد شد و در این رویداد به تقویت جنبه‌های کسب وکاری محصولات فرهنگی پرداخته خواهد شد. از این رو در این رویداد علاوه بر کارتیمی و منتورینگ، کارگاه‌هایی با موضوع‌های آشنایی با بوم مدل کسب و کار، تیم‌سازی، اعتبارسنجی مسئله و کمینه محصول پذیرفتنی (MVP) و نحوه ارائه به سرمایه گذار برگزار خواهد شد.

بازی اتللو یک بازی فکری و استراتژیک حاوی یک زمین بازی به مساحت ۸ در ۸ و ۳۶ مهره دو رو که یک طرف آن سیاه و طرف دیگر سفید است. مخترع این بازی، انگلیسی‌ها و در دهه هجدهم میلادی بوده‌اند. در بازی فکری ۲ نفره بازیکنان با محاصره و تصاحب مهره‌های یکدیگر وارد رقابتی جدی و آموزنده می‌شوند و زمان خود را به نحوی خوب سپری می‌کنند. هم اکنون هزاران نفر در سراسر دنیا ضمن درگیر شدن در جذابیت‌های این بازی مشهور، قدرت برنامه‌ریزی و آینده‌نگری خود را پرورش می‌دهند و استراتژی‌های رقابت کردن و برنده ماندن را طراحی و در عمل اجرا می‌کنند.
 
در بازی اتللو، ابتدا چهار مهره در صفحه قرار می‌گیرد و هر بازیکن به قید قرعه یک رنگ را انتخاب می‌کنند. بازیکن سیاه با گذاشتن یک مهره از طرف سیاه آن بازی را شروع می‌کند. او فقط در خانه‌ای می‌تواند مهره بگذارد که طی آن یک یا چند مهره سفید بین دو مهره سیاه قرار بگیرد. چهار خانه با ستاره علامت گذاری شده است که بازیکن سیاه برای اولین مهره گذاری یکی از آن‌ها را می‌تواند انتخاب کند. بازیکن سیاه مهره سفید محاصره شده (بین دو مهره سیاه) را با چرخاندن به رنگ سیاه در می‌آورد و از آن خود می‌کند.

این رویداد در روز‌های چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه ۱۳، ۱۴ و ۱۵ تیر ۱۳۹۷ برگزار می‌شود. در این رویداد علاقمندان در موضوعاتی ازجمله استارت آپ، انیمیشن، مستند، نرم‌افزار، بازی، وبسایت، موشن گرافیک و کلیپ و همچنین روزنامه نگاری در شبکه‌های اجتماعی محصولات خود را تولید می‌کنند.
 
در پایان روز پنجشنبه، تیم‌ها ایده پرورده شده‌شان را به داوران ارائه می‌کنند و تیم‌هایی که بهترین ایده‌ها را از حیث اثربخشی، کارایی، استمرار و کار تیمی پرورش داده باشند مقام‌های اول تا سوم را به دست می‌آورند. محصولات و ایده‌های ارائه شده در رویداد باید در حداقل یکی از موضوعاتی ازجمله امید، پیروزی، مقاومت، آزادگی، همبستگی، خاک، تجاوز، انسانیت، تحریم، تبعیض، آوارگی، تحقیر، افراط‌‌‌‌گرایی و دادرسی اشد.

جوایزه اعلام شده برای تیم برگزیده اول معادل با ۳ سکه بهار آزادی، تیم دوم ۲ سکه بهار آزادی و تیم سوم ۱ سکه بهار آزادی خواهد بود. علاقمندان برای ثبت نام در رویداد می‌توانند با شماره تلفن ۸۸۳۹۴۸۷۹ تماس بگیرند. همچنین پنجشنبه ۳۱ خرداد ساعت ۱۴:۳۰ پیش رویداد بازی اتلو در فرهنگسرای رسانه برگزار می‌شود. برای ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر به این لینک مراجعه کنید.
انتهای پیام
captcha