ضرورت غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان
کد خبر: 3725247
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۷

ضرورت غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان

کانون خبرنگاران نبأ _ دبیر اجرایی طرح اوقات فراغت تابستانی اداره تبلیغات اسلامی رباط کریم در جلسه ستاد طرح اوقات فراغت، عنوان کرد: باید از فراغت دانش‌آموزان در تابستان به عنوان یک فرصت استفاده کرد.

ضرورت غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ جلسه ستاد طرح اوقات فراغت تابستانی، سوم تیر جاری با حضور ححج اسلام تولائی، رئیس، هدایتی، کارشناس فرهنگی و منوچهر جلیلی، دبیر اجرایی طرح اوقات فراغت تابستانی اداره تبلیغات اسلامی رباط کریم به منظور برنامه‌ریزی و هماهنگی فعالیت‌ها در ایام تابستان برگزار شد.
در ابتدای جلسه، رئیس اداره تبلیغات اسلامی رباط کریم، عنوان کرد: باید تا می‌توانیم و با استفاده از پناسیل گروه، برنامه‌هایی را که از سوی دشمنان برای جوانان و نوجوانان طرح‌ریزی شده است، خنثی و با برنامه‌ریزی صحیح برای اوقات فراغت جوان و نوجوان اقدام کنیم.
در ادامه، جلیلی، با ضروری دانستن غنی‌سازی بهینه اوقات فراغت جوانان و نوجوانان، ابراز داشت: با توجه به این که بسیاری از معضلات اجتماعی در اوقات بطالت دانش‌آموزان شکل می‌گیرد، باید از فراغت دانش‌آموزان در تابستان به عنوان یک فرصت استفاده و برنامه‌های مفرح و مورد نیاز برای مخاطبین در پایگاه‌های تابستانی اجرا کرد.
وی، با بیان این که امسال در 12 پایگاه تابستانی با حمایت این اداره طرح اوقات فراغت برگزار می‌شود، در خصوص نحوه برگزاری برنامه‌های فرهنگی، قرآنی، دینی، ورزشی و اردویی در پایگاه‌ها مواردی را بیان کرد و خواستار تعامل هر بیشتر در برنامه‌ها شد.

captcha