ملاک ارزیابی اقامه نماز در ادارات؛ بر اساس شرح وظایف
کد خبر: 3725351
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۳

ملاک ارزیابی اقامه نماز در ادارات؛ بر اساس شرح وظایف

گروه فرهنگی- نماینده استاندار و عضو هیئت ارزیابی اقامه نماز دستگاه‌های اجرایی استان همدان عنوان کرد: امسال ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی در حوزه نماز بر مبنای پتانسیل و شرح وظایف تعریف شده برای ادارات صورت خواهد گرفت در این بین دانشگاه‌ها به صورت منفک از ادارات داوری می‌شوند.

ملاک ارزیابی اقامه نماز در ادارات؛ بر اساس شرح وظایف

به گزارش ایکنا از همدان٬ مهدی اخوان، نماینده استاندار و عضو هیئت ارزیابی اقامه نماز دستگاه‌های اجرایی استان٬ دوشنبه ۴ تیرماه در نشست فصلی دبیران اقامه نماز دستگاه‌های اجرایی استان اظهار کرد: تأکید ستاد اقامه نماز کشور و هیئت ارزیابی استان بر اجرای تفاهم نامه منعقده ما بین ستاد اقامه نماز استان و دستگاه‌های اجرایی است.
وی اشاره‌ای به ملاک‌های ارزیابی ادارات در بحث اقامه نماز داشت و افزود: ارائه مستندات برنامه‌های اجرایی در حوزه نماز و گزارش کامل منابع مالی هزینه شده برای این برنامه توسط دستگاه‌‌های اجرایی از جمله موارد مورد بررسی توسط هیئت ارزیابی نماز در دستگاه‌ها است.
عضو هیئت ارزیابی اقامه نماز ادارات استان اضافه کرد: دبیران اقامه نماز در دستگاه‌های اجرایی با برنامه ریزی و زمان بندی‌های لازم، سعی در اجرای بند بند تفاهم نامه منعقد شده داشته باشند و برنامه‌ها را به پایان سال موکول نکنند.
اخوان با بیان اینکه یکی از بند‌های تفاهم نامه تعامل و همکاری دستگاه‌ها با ستاد اقامه نماز است گفت: این ارتباط تنها با تماس تلفنی و یا حضور در محل ستاد معنا نمی‌یابد بلکه حضور در نشست‌های فصلی، جشنواره‌ها و اجلاس‌ها امتیازی برای دستگاه به همراه خواهد داشت.
وی انتظاراتی از دیبران اقامه نماز داشت و عنوان کرد: حضور مدیران در نماز‌های جماعت، عدم تداخل جلسات و برنامه‌های دستگاه‌ها با وقت نماز، پرداخت به هنگام حق الزحمه ائمه جماعات، اجرای برنامه‌های دستگاه‌ها در حوزه استانی و برگزاری جلسات شورای فرهنگی و ستاد اقامه نماز ادارات با حضور مدیران دستگاه از موارد مهمی است که باید دبیران به آن اهتمام ویژه داشته باشند.
نماینده استاندار گفت: امسال ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی در حوزه نماز بر مبنای پتانسیل و شرح وظایف تعریف شده برای ادارات صورت خواهد گرفت در این بین دانشگاه‌ها به صورت منفک از ادارات داوری می‌شوند.
انتهای پیام

captcha