۱۱ تیرماه اولین گروه دانش‌آموزان خوزستانی به مسابقات قرآن کشور اعزام می‌شوند
کد خبر: 3726304
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۴

۱۱ تیرماه اولین گروه دانش‌آموزان خوزستانی به مسابقات قرآن کشور اعزام می‌شوند

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ نخستین گروه دانش‌آموزان راه‌یافته به مرحله کشوری مسابقات قرآن از استان خوزستان ۱۱ تیرماه به مشهد اعزام می‌شوند.

علی بلاسم، رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان، در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان اظهار کرد: نخستین گروه دانش‌آموزان راه‌یافته به مرحله کشوری مسابقات قرآن از استان خوزستان 11 تیرماه به مشهد اعزام می‌شوند.

وی با بیان اینکه این دانش‌آموزان شرکت‌کنندگان در رشته‌های پژوهشی شامل تفسیر قرآن کریم، نهج‌البلاغه، احکام، صحیفه سجادیه و انشاء نماز هستند، ادامه داد: کارگاه‌های آماده‌سازی این دانش‌آموزان دهم و یازدهم تیرماه با حضور 15 دانش‌آموز برگزار خواهد شد.

بلاسم گفت: 13 و 14 تیرماه مسابقات به میزبانی آستان قدس رضوی برگزار می‌شود. دانش‌آموزان شرکت کننده در این مسابقات از پایه‌های دهم، یازدهم و پیش‌دانشگاهی هستند.

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان بیان کرد: همچنین کارگاه آماده‌سازی دختران در رشته‌های پژوهشی 13 و 14 تیرماه با شرکت 15 نفر در اهواز برگزار می‌شود و در پایان کارگاه در تاریخ 16 تیرماه دانش‌آموزان به منظور شرکت در مسابقات کشوری به محل میزبانی مسابقات اعزام خواهند شد. مسابقات 18 و 19 برگزار خواهد شد و پس از آن 20 تیرماه مراسم اختتامیه و اعلام نتایج خواهد بود.

انتهای پیام

captcha