ساخت مستند ۴۰ روحانی آذربایجان غربی تا پایان سال
کد خبر: 3726369
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۴

ساخت مستند ۴۰ روحانی آذربایجان غربی تا پایان سال

گروه فرهنگی - مسئول واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری آذربایجان غربی گفت: ساخت مستند ۴۰ روحانی استان تا پایان سال و به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی به اتمام خواهد رسید.

ساخت مستند 40 روحانی آذربایجان غربی تا پایان سال

مصطفی قلیزاده علیار، مسئول واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری آذربایجان غربی در گفت و گو با ایکنا از آذربایجان غربی بیان کرد: علما و روحانیونی که برای مستند انتخاب شده‌اند بیشتر از کسانی بوده که مجاهدت های خاموشی را انجام داده و کسی تابحال سراغی از آنان نگرفته و حتی برخی بسیار ناشناخته هستند.

وی با اشاره به اینکه مستند روحانیت باهدف آشنایی با مجاهدت های روحانیون شیعه و سنی زنده استان ساخته می شود، خاطرنشان کرد: تاکنون مستند ۴ روحانی تهیه و تدوین گردیده و در نظر داریم به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب، مستند ۴۰ روحانی استان تاپایان سال جاری نیز به اتمام برسد.

قلیزاده علیار، مبلغ دینی بودن، حل و فصل کننده امور شرعی مردم، فعالیت فرهنگی، سیاسی و اجتماعی قبل و بعد انقلاب را از جمله شاخص های اساسی در انتخاب علما برای ساخت مستند روحانیت استان عنوان کرد.

مسئول واحد آفرینش های ادبی حوزه هنری آذربایجان غربی یادآور شد: با بررسی های انجام شده مشاهده کردیم همه گروهها اعم از هنرمندان، رزمندگان و اقشار بسیاری دارای مستند می باشند، ولی هیچ کس تا به حال سراغی از علما و روحانیون ناشناس نگرفته است و اینان گنجینه های گران بهایی هستند که می خواهیم به همگان نشان دهیم.

انتهای پیام

captcha