دیدگاه اسلام در ضرورت پرهیز از اسراف
کد خبر: 3726401
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۲

دیدگاه اسلام در ضرورت پرهیز از اسراف

کانون خبرنگاران نبأ ــ حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمود پارسا به تشریح ضرورت پرهیز از اسراف از دیدگاه اسلام پرداخت و گفت: زوال نعمت، بی‌برکتی روزی، فقر و تنگدستی، دوری از رحمت الهی، گرفتار شدن در آتش خشم و غضب الهی از عواقب روی آوردن به اسراف است.

دیدگاه اسلام در ضرورت پرهیز از اسراف

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمود پارسا، امام جمعه بنجار، هشتم تیرماه در خطبه‌های نماز جمعه این شهر ضمن توصیه نمازگزاران به رعایت تقوی به تشریح ضرورت پرهیز از اسراف از دیدگاه اسلام پرداخت و گفت: زوال نعمت، بی‌برکتی روزی، فقر و تنگدستی، دوری از رحمت الهی، گرفتار شدن در آتش خشم و غضب الهی از عواقب روی آوردن به اسراف است.
وی با اشاره به دیدار اخیر مسئولان دستگاه قضا با مقام معظم رهبری، عنوان کرد: تقویت امنیت در فضای اقتصادی و معیشتی مردم و ضرورت برخورد قاطع و صریح با مفسدان و مخلان اقتصادی از اهم مطالبات معظم له از مسئولان قضایی کشور است. التهابات اخیر بازار سکه و ارز و خودرو به جهت عدم نظارت جدی تعزیرات و وزارت صنعت و معدن به وجود آمده است که ما با مدیریت جهادی و همت والا می‌توانیم بر مشکلات فائق بیاییم.
حجت‌الاسلام پارسا در پایان به بیان مسائل محلی و منطقه‌ای پرداخت و گفت: طی هفته قبل آیت‌الله سلیمانی، نماینده محترم ولی فقیه ‌گفتند در شورای تأمین با حضور استاندار و سردار پاکپور راجع به بازگشایی مرز تصمیم‌گیری و قرار شد معیشت و اقتصاد زندگی مردم از طریق مرز تقویت شود و مصوب شد در آینده نزدیک مرز به‌صورت هدفمند بازگشایی شود.
حسین قدس‌نیا
انتهای پیام

captcha