اعلام شیوه‌های ارزیابی متقاضیان در طرح ساماندهی داوران مسابقات قرآن
کد خبر: 3726845
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۹

اعلام شیوه‌های ارزیابی متقاضیان در طرح ساماندهی داوران مسابقات قرآن

گروه مسابقات ــ ستاد عالی هماهنگی مسابقات قرآنی کشور طی اطلاعیه‌ای شیوه‌های ارزیابی متقاضیان برای داوری در مسابقات را اعلام کرده است.

اعلام شیوه‌های ارزیابی متقاضیان در طرح ساماندهی داوران مسابقات قرآن

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه، ستاد عالی هماهنگی مسابقات قرآن کشور درباره طرح ساماندهی و ارتقای داوران مسابقات قرآنی کشور فراخوان و اطلاعیه‌ای صادر کرد که متن آن به شرح ذیل است؛
به اطلاع کسانی که در طرح ساماندهی و ارتقاء سطح داوران کشور(مصوب ستاد عالی هماهنگی مسابقات قرآنی) شرکت و در سامانه مسابقات قرآن جمهوری اسلامی ایران، بخش ساماندهی و ارتقاء داوران ثبت‌ نام کرده‌اند می‌رساند، ارزیابی اولیه و آزمون نظری در قالب فرایند آزمون‌های شورای ارزیابی قاریان و مدرسان شورای عالی قرآن برنامه‌ریزی و اجرا خواهد شد.
لذا احراز صلاحیت‌های علمی و فنی داوران و متقاضیان داوری در رشته‌های حفظ و قرائت قرآن در دو مرحله صورت می‌گیرد که به این شرح است؛
1 - ارسال فایل صوتی تلاوت تحقیق آیات 75 تا 81 سوره مبارکه کهف(شروع؛ قال اَلم ...... پایان: رُحماً) و تلاوت ترتیل سوره مبارکه قیامه حداکثر تا پایان وقت اداری 20 تیر‌ماه 1397
2 - واریز مبلغ 100 هزار ریال به شماره حساب (5289317060 ) نزد بانک ملت به نام شورای عالی قرآن
افرادی که در بخش داوری قرائت تحقیق و ترتیل شرکت کرده‌اند، هر دو تلاوت درخواستی را باید ارسال کنند، ضمناً واریز یک مبلغ 100 هزار ریالی برای دو رشته انتخابی کفایت می‌کند، همچنین کسانی که فقط در بخش داوری حفظ ثبت‌نام کرده‌اند، ارسال تلاوت ترتیل کافی است.
فایل صوتی باید با کیفیتی باشد که قابل استماع برای ارزیابی باشد. حجم هر فایل ارسالی کمتر از 10 مگابایت و در قالب mp3 و فرمت‌های تلفن‌های همراه باشد.
جهت ارسال فایل‌های مذکور و تصویر فیش واریزی از طریق شبکه اجتماعی «سروش» به شماره 09121083626 و یا نشانی ایمیل shora.quran@gmail.com اقدام شود.
تلاوت‌های ارسالی تا تاریخ 30 تیرماه 97 ارزیابی و نتایج آن به صورت تلفنی به افراد اعلام خواهد شد.
حدنصاب امتیاز برای داوران سطوح 1 و 2 (نمره 75 از 100 ) و داوران سطح 3 (نمره 70 از 100) است و افراد در صورت کسب امتیاز لازم وارد مرحله دوم خواهند شد.
در این مرحله قبول‌شدگان مرحله اول توسط دبیرخانه ارزیابی قاریان و مدرسان در سامانه ارزیابی، ثبت‌نام می‌شوند که شرایط آن به اطلاع افراد خواهد رسید.
قابل ذکر است متقاضیان داوری سطح 1و2 در بخش مدرسان، و سطح 2 در بخش تنغیم و تجوید و متقاضیان داوری سطح 3 در بخش مدرسان سطح 3 (معلم قرائت) ارزیابی خواهند شد.
بر اساس آنچه که در این اطلاعیه آمده است، اطلاع‌رسانی در خصوص سایر شرایط احراز صالحیت داوران رشته‌های دیگر به آینده موکول شده است. همچنین شماره تلفن 02164872630 برای پاسخگویی به سوالات احتمالی در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام

captcha