نتایج داوری مرحله ورودی هفتمین دوره ارزیابی قاریان و مدرسان اعلام شد
کد خبر: 3726863
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۴

نتایج داوری مرحله ورودی هفتمین دوره ارزیابی قاریان و مدرسان اعلام شد

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ دبیرخانه ارزیابی قاریان و مدرسان قرائت قرآن شورای عالی قرآن، پس از داوری آثار شرکت‌کننده در هفتمین دوره ارزیابی، نتایج نهایی و کارنامه نمرات را صادر کرد.

نتایج داوری مرحله ورودی هفتمین دوره ارزیابی قاریان و مدرسان اعلام شد

به گزارش ایکنا؛ دبیرخانه ارزیابی قاریان و مدرسان قرائت قرآن کریم شورای عالی قرآن، پس از داوری آثار صوتی و تصویری تلاوت، تحلیل و تدریس، 250 نفر از قاریان و مدرسان شرکت‌کننده در هفتمین دوره ارزیابی، نتایج نهایی و کارنامه نمرات شرکت‌کنندگان را صادر کرد.

بر اساس این گزارش، هیأت داوران این مرحله که متشکل از 10 نفر از اساتید برجسته جمهوری اسلامی ایران بوده، 95 نفر از قاریان و 82 نفر از مدرسان را در یکی از درجات 1 تا 4 حائز نصاب لازم داشته و مجوز حضور در مرحله بعد که مربوط به آزمون تلاوت و مصاحبه حضوری است، صادر کرده‌اند.
علاوه بر افراد فوق، 52 نفر از قاریانی که در ادوار گذشته موفق به اخذ گواهی‌نامه شده‌اند نیز به مرحله دوم راه یافته‌اند.

بنابر اعلام دبیرخانه ارزیابی، چنانچه هر یک از شرکت‌کنندگان، اعتراضی نسبت به نمره خود داشته باشند، حداکثر تا 48 ساعت بعد از اعلام نتایج، فرصت دارند تا از طریق پروفایل شخصی نسبت به ثبت اعتراض اقدام کنند که نتیجه بررسی اعتراضات تا 13 تیر ماه به اطلاع‌شان خواهد رسید.

یادآور می‌شود، آزمون تلاوت و مصاحبه حضوری دوره هفتم در شهریورماه برگزار خواهد شد. پذیرفته‌شدگان باید با مراجعه به سامانه ارزیابی(قسمت آیین‌نامه‌ها) از جزئیات آزمون‌ها مطلع و با آمادگی کامل در جلسه حضور یابند.

انتهای پیام

captcha