اصفهان زیباتر می‌شود
کد خبر: 3726898
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۵

اصفهان زیباتر می‌شود

گروه اجتماعی - سرپرست سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان از تصويب طرح جامع زيباسازي شهر اصفهان خبر داد و گفت: طرح جامع زيباسازي به نوعي زيباسازي شهر را متحول مي‌کند و تبعات مثبتي را در پي خواهد داشت که شهروندان اين تاثيرات را با چشم خود خواهند ديد.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی شهرداری اصفهان، حسن موذنی اظهار کرد: آرام‌سازی و زدودن نازیبايي‌هاي شهر، پاک سازي بدنه ساختمان‌ها، ديوارها و تابلوهاي شهري از مهمترين برنامه‌هاي اين سازمان در سال جاري است. ساماندهي مبلمان شهري، تجهيز و بروز رساني اسباب بازي‌هاي پارک‌هاي شهر و نورپردازي مناطق ۱۵ گانه نيز از ديگر اهداف و برنامه‌هاي اين سازمان است.
سرپرست سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان با اشاره به تهيه و تصويب طرح جامع زيباسازي با همکاري شوراي شهر تاکيد کرد: طرح جامع زيباسازي، شهر را متحول مي كند و تبعات مثبتي را در پي خواهد داشت كه شهروندان اين تاثيرات را با چشم خود خواهند ديد.
موذنی با اشاره به ساماندهی مبلمان شهری، خاطر نشان کرد: طراحي مبلمان شهري خيابان چهارباغ در اولويت قرار دارد.
وی در زمینه همکاری شهروندان در حفظ و نگهداري از تجهيزات سازمان زيباسازي شهرداري، اضافه کرد: خوشبختانه با فرهنگ‌سازي هاي صورت گرفته شاهد همکاري شهروندان در تميز نگه داشتن تجهيزات شهرد اعم از مبلمان شهري و اسباب‌بازي‌هاي موجود در سطح پارك‌ها هستيم، اما نياز است در حفظ و نظافت اين تجهيزات بيش از پيش بكوشيم.

انتهای پیام

captcha