2 میلیون و 400 هزار نفر عضو کانون‌های فرهنگی هنری مساجد هستند
کد خبر: 3727444
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۹

2 میلیون و 400 هزار نفر عضو کانون‌های فرهنگی هنری مساجد هستند

گروه فرهنگی - مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: حدود ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار نفر عضو کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در سطح کشور هستند.

2 میلیون و 400 هزار نفر عضو کانون‌های فرهنگی هنری مساجد هستند

به گزارش ایکنا از اصفهان، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر ستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور و مسئولان ستادی و استانی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور در دیدار با آیت‌الله سیدیوسف طباطبایی‌نژاد؛ نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه اصفهان با اشاره به فعالیت نمایندگی‌های کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در ۳۱ مرکز استان و در مجموع در ۳۴ نقطه کشور، گفت: از ابتدای تاسیس این کانون‌ها در سال ۱۳۷۱ و با مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی تاکنون ۲۴ هزار کانون فرهنگی هنری در مساجد شهرها، روستاها و مناطق عشایری کشور راه‌اندازی شده‌اند.
وی افزود: حدود ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار نفر عضو کانون‌های فرهنگی هنری مساجد هستند.
مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر ستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور با اشاره به ثبت ۲۰ هزار و ۵۰۴ کانون فرهنگی هنری مسجد در سامانه جامع آمار و اطلاعات این کانون‌ها «سجا» خاطرنشان کرد: مرحله بعدی فعالیت‌های کانون‌های فرهنگی هنری مساجد ثبت‌نام اعضای آن‌ها در این سامانه است.
حجت‌الاسلام ارزانی در ادامه با اشاره به اهمیت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در تربیت نیروهای متدین و انقلابی، گفت: تربیت مناسب کودکان، نوجوان و جوانان در مساجد به تقویت بنیان‌های انقلاب اسلامی کمک می‌کند.
وی در پایان خاطرنشان کرد: تلاش ما این است که با برگزاری برنامه‌های فرهنگی و هنری متنوع، ماندگاری و استمرار ارزش‌های دینی و انقلابی را رقم بزنیم.
انتهای پیام

captcha