ساخت زائرسرای «آل کسا» توسط یک خیر خوزستانی در کربلا
کد خبر: 3728116
تاریخ انتشار : ۱۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۴

ساخت زائرسرای «آل کسا» توسط یک خیر خوزستانی در کربلا

گروه اجتماعی ـ یک خیر خوزستانی هزینه ساخت و تجهیز یک زائرسرا را در کربلا تقبل کرد.

به گزارش ایکنا از خوزستان، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ستاد بازسازی عتبات عالیات، حجت‌الاسلام سیدمحمود موسوی مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان اعلام کرد: یک نیکوکار خیراندیش و دوستدار اهل بیت(ع) این استان هزینه ساخت و تجهیز یک زائرسرا را در شهر مقدس کربلا تقبل کرد.

وی گفت: هزینه ساخت این زائرسرا که برای زائران خوزستانی در نظر گرفته شده 50 میلیارد ریال است و با نام «آل کسا» در نزدیکی حرم مطهر امام حسین(ع) درمدت 2 سال ساخته می‌شود.

موسوی با بیان اینکه کار تملک زمین و مراحل ساخت این زائرسرا شروع شده است، افزود: همه پروژه‌های بازسازی و عمرانی ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان در شهرهای کربلا، نجف اشرف، کاظمین، سامرا و بارگاه ملکوتی حضرت زینب(س) در سوریه با مشارکت نقدی و غیرنقدی مردم خوزستان انجام می‌شود.

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان در ادامه گفت: به علت ناکافی بودن امکانات رفاهی مناسب برای زائران، جهت گیری پروژه‌های عمرانی در شهرهای مقدس عراق و زینبیه در سوریه زائر محور خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: چندی پیش نیز چند خیر دوستدار اهل بیت(ع) در استان خوزستان هزینه ساخت حایل‌های جداکننده زائران خواهر و برادر در حرم‌های مطهر حضرت ابوالفضل العباس(ع)، امام حسین(ع) و حضرت علی (ع) و همچنین ساخت و نصب صندوق‌های امانت زائران در حرم امامین عسکریین(ع) در شهر مقدس سامرا را تقبل کردند.

ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان در مدت یک دهه فعالیت خود در 2 کشور عراق و سوریه ده‌ها پروژه عمرانی و زیربنایی در اعتاب مقدس در عراق و سوریه را تنها با مشارکت مردم استان به سرانجام رسانده است.

انتهای پیام

captcha