داستان‌هایی از کرامات امام زمان (عج) در «امید آخر»
کد خبر: 3728430
تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۶

داستان‌هایی از کرامات امام زمان (عج) در «امید آخر»

گروه ادب ــ «امید آخر» عنوان اثری از انتشارات مسجد مقدس جمکران است که داستان‌هایی از کرامات امام زمان (عج) را بیان می‌کند.

داستان‌هایی از کرامات امام زمان (عج) در «امید آخر»

به گزارش خبرنگار ایکنا؛ «امید آخر» داستان‌هایی از کرامات امام زمان(عج) است که انتشارات مسجد مقدس جمکران به چاپ رسانده است. این اثر به قلم حسن محمودی منتشر شده است.

توبه روحانی، هانیه، سیدالوالحسن اصفهانی،‌ یاقوت، بهترین روز، سعید چندانی و این گونه باشید، فهرست مطالب منتشر شده در این اثر است.

«توبه روحانی» عنوان مطلبی است که در آن به طلبه شدن شخصی به نام حسن اشاره دارد که بدون اینکه بداند دوستش همان امام زمان است،‌ از وی کمک می‌خواهد و حضرت وی را به منزل آیت‌الله کرمانشاهی ارجاع می‌دهد و نکاتی را به وی می‌گوید که سبب پذیرفته شدن وی به شاگردی آیت‌الله کرمانشاهی می‌شود. پس از مدتی که آیت‌الله کرمانشاهی از نکات حسن تعجب می‌کند،‌ از وی در آن باره می‌پرسد و حسن شرح ماوقع می‌کند و آیت‌الله از او می‌خواهد که وقتی از دوستش بگیرد. حسن موضوع را به حضرت منتقل می‌کند و ایشان پیغامی برای شیخ می‌دهد که وقت گرفتن نمی‌خواهد. هر وقت مثل حسن خودتان را شکستید و پا روی نفس خودتان گذاشتید،‌ من خودم به دیدن شما می‌آیم.

این اثر در هزار نسخه و به بهای 4 هزار تومان از سوی انتشارات مسجد مقدس جمکران منتشر شده است.

انتهای پیام

captcha