اجرای طرح «هر مسجد یک خبرنگار» در کانون‌های مساجد ایلام
کد خبر: 3728452
تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۶

اجرای طرح «هر مسجد یک خبرنگار» در کانون‌های مساجد ایلام

گروه اجتماعی - مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام از برگزاری طرح «هر مسجد یک خبرنگار» در سطح کانون‌های مساجد این استان برای اولین بار خبر داد.

به گزارش ایکنا از ایلام، به نقل از روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام، حجت‌الاسلام و المسلیمن علی چراغی‌پور، مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام، اظهار کرد: طرح هر مسجد یک خبرنگار در اجلاس سراسری مسئولان دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور در اصفهان با تأکید دبیر ستاد عالی هماهنگی و نظارت بر کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور مورد تصویب قرار گرفته است.
وی افزود: در مقدمه اجرای این طرح در استان ایلام، 19 کانون فرهنگی و هنری به مناسبت 19 مهرماه سالروز بیانات مقام معظم رهبری در خصوص کانون‌های مساجد، در سطح شهرستان ایلام شناسایی‌شده و برنامه‌ریزی برای برگزاری دوره‌های آموزشی مقدماتی خبر انجام خواهد شد.
چراغی‌پور اضافه کرد: مقرر شده که یک دوره آموزش خبرنگاری مقدماتی با همکاری خبرگزاری شبستان در ایلام برای خبرنگاران افتخاری کانون‌های مساجد استان برگزار شده و از این ظرفیت در راستای پوشش خبری فعالیت‌های کانون‌های مساجد استفاده شود.
وی با بیان اینکه ظرفیت‌های بسیار زیادی در حوزه مختلف در سطح کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان وجود دارد که باید معرفی و شناسانده شود، گفت: توجه به آسیب‌های اجتماعی، ترویج فرهنگ کار و تلاش، کارآفرینی، اقتصادی مقاومتی، معرفی هر چه بیشتر کانون‌های فرهنگی و هنری و مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان از جمله محورهای کار دفتر خبرگزاری شبستان در سال جاری خواهد بود.
مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام تصریح کرد: طرح هر مسجد یک خبرنگار می‌تواند ظرفیت‌ها و کارکردهای مختلف کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد را در عرصه‌های مختلف به منصه ظهور برساند.
انتهای پیام
captcha