بازدید سرزده استاندار از جهاددانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد
کد خبر: 3728497
تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۸

بازدید سرزده استاندار از جهاددانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد

گروه فرهنگی ـ علی محمد احمدی، استاندار کهگیلویه و بویراحمد به‌صورت سرزده از جهاد دانشگاهی واحد این استان بازدید کرد .

بازدید سرزده استاندار از جهاددانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، احمدی در این بازدید از بخش‌ها، واحدها و اتاق‌های مختلف جهاد دانشگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد بازدید و سرکشی کرد.
در ادامه با حضور چند نفر از معاونان و مدیران جهاد دانشگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد جلسه‌ای به ریاست احمدی تشکیل شد .
سعید رشیدی، معاون پژوهشی جهاددانشگاهی واحد استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به برنامه‌های جهاد دانشگاهی، اظهار کرد: احداث درمانگاه ناباروی، مرکز تخصصی تولید و بسته بندی گیاهان دارویی فرآوری نشده، مرکز خدمات تخصصی آنالیز، تشخیص کیفی و بسته بندی عسل، گروه جامعه شناسی و مرکز باز طراحی، احیاء و تولید دست بافت های داری از جمله برنامه‌های است که ما در معاونت پژوهشی دنبال می‌کنیم .
وی افزود: این واحد علاوه بر این در 5 حوزه تجاری سازی و اشتغال، آموزش کوتاه مدت و بلند مدت، پشتیبانی و فرهنگی برنامه‌هایی در دست اجرا دارد.

بازدید سرزده استاندار از جهاددانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد
همچنین، محمدحسین برهمن، معاون پشتیبانی جهاددانشگاهی واحد استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست گفت: جهاددانشگاهی واحد استان از بدو شروع کار تاکنون رو پای خودش ایستاد و طی ده بیست سال اخیر بودجه و اعتباری ار اعتبارات استانی به این نهاد اختصاص داده نشده است، ضمن اینکه هرچه داریم از توان خودمان است.
بنابراین گزارش، همچنین، علی محمد احمدی، استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: جهاددانشگاهی با ورود و تحقیق و پژوهش روی مسائل مختلف خاص و بر زمین مانده استان می‌تواند به توسعه استان کمک کند.
وی با اشاره به مهمانسرای جهاددانشگاهی، افزود: قرار شد که وزارت‌خانه‌ها و دستگاه‌های دولتی دیگر هتل‌داری و بنگاه‌داری نکنند، چرا جهاد دانشگاهی هزینه‌هایی را صرف نگه داری مهمانسرا می‌کند .
انتهای پیام

captcha