فعالیت 110 گروه جهادی در البرز
کد خبر: 3728693
تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۴

فعالیت 110 گروه جهادی در البرز

گروه اجتماعی- مسئول بسیج سازندگی البرز گفت: همزمان با آغاز فصل تابستان 110 گروه جهادی فعالیت خود را آغاز کردند.

فعالیت 110 گروه جهادی در البرز

علی ترکاشوند در گفت وگو با ایکنا از البرز، اظهارکرد: از این تعداد 13 گروه در اردوی جهادی خارج از استان و 97 گروه نیز در اردوهای درون استانی فعالیت دارند.
این مسئول گفت: این گروه‌های جهادی که شامل اقشار مختلف طلاب، دانشجویی، دانش آموزی و محلات هستند، به منظور اجرای طرح‌های عمرانی، آموزشی، بهداشتی و درمانی راهی مناطق محروم شده اند.
ترکاشوند بیان کرد: یکی از وظایف اصلی بسیج سازندگی پرکردن اوقات فراغت جوانان و فراهم کردن زمینه حضور این جوانان برای خدمت‌رسانی به محرومین در قالب اردوهای جهادی است.
وی گفت: این گروه‌های جهادی شامل دو هزار و 700 نفر از جوانان و نوجوانان البرزی هستند که در قالب 23 گروه خانم‌ها و 87 گروه برادران ساماندهی شده‌اند.
مسئول بسیج سازندگی البرز ابرازکرد: از این گروه‌ها، 13 گروه به اردوی جهادی خارج از استان شامل استان‌های تهران، خراسان جنوبی، چهار محال و بختیاری، سیستان و بلوچستان و کرمانشاه و 97 گروه نیز به اردوهای درون استان اعزام می‌شوند.
این مسئول گفت: این گروه‌ها در مدت حضور خود در مناطق محروم اقدام به اجرای طرح‌های آب‌رسانی و عمرانی شامل ساخت خانه عالم، راه‌سازی، ساخت مسجد و مدرسه می‌کنند.
انتهای پیام./

captcha