ایمان تنها سلاح ملت ایران است
کد خبر: 3728726
تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۷

ایمان تنها سلاح ملت ایران است

گروه سیاسی- سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: زمانی که کشور ما مورد هجمه دشمن بود تنها سلاح مردم ما ایمان بود و همین سلاح به پیروزی کشور و مردم ما ختم شد.

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام احد آزادیخواه، سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس دیروز، 17 تیرماه در همایش ملی کرد و جمهوری اسلامی که در شهرستان بانه برگزار شد، اظهار کرد: چهار استان کردستان، ایلام، آذربایجان غربی و کرمانشاه در نوار غرب کشور هشت سال در دوران دفاع مقدس درگیر دفاع از کشور بودند و هیچگاه هیچکدام از ما مفهوم درگیری و مقابله آنها را درک نخواهیم کرد.
وی با بیان اینکه گاهی تاریخ و از اظهار وقایع خود ناتوان است و واژه‌ها نیز نمی‌تواند فجایع تاریخ را در مقابل رادمردی‌ها و جوانمردی‌های گذشتگان بیان کند، افزود: انقلاب ما یک نهال تازه کاشت بود که دشمن جنگ تحمیلی را در ابتدای این انقلاب علیه کشور ما انجام داد ولی کُردها دلیرانه جنگیدند و در برابر دشمن ایستادند.
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به اینکه مردم بانه نیز پای خاک و ناموس کشور ایستادند و امروز جهان متحیر از مردم ایران اسلامی است، عنوان کرد: در خط مقدم جنگ جریان دفاعی کُردها منجر به پیروزی ظفرمندانه انقلاب شد و عقبه آن نیز به موج بیداری اسلامی انجامید.
حجت‌الاسلام آزادیخواه بیان کرد: امروز آمریکا میلیاردها میلیارد علیه ایران هزینه می‌کند چون می‌داند که عظمت و اقتدار هیچ کشوری به اندازه ایران نیست و می‌خواهد به کشور ما ضربه وارد کند.
وی بیان کرد: زمانیکه کشور ما مورد هجمه دشمن بود تنها سلاح مردم ما ایمان بود و همین سلاح به پیروزی کشور و مردم ما ختم شد.
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به خروج آمریکا از برجام، تحریم ایران، فعال شدن شبکه منافقان و حساس شدن جریان‌های دروغین بین‌المللی علیه انسانیت، بیان کرد: دشمن با این کارها به دنبال ایجاد یاس و نا امیدی در کشور بوده اما خداوند هموراه همراه ماست.
وی گفت: حفط وحدت و اخوت و داشتن ایمان راسخ و اعتقاد قوی لازمه پیروزی در برابر دشمن و ناامید کردن دشمنان است.
لازم بذکر است؛ همایش کرد و جمهوری اسلامی با حضور استان‌های کردنشین کشور در شهرستان بانه و به همت تبلیغات اسلامی این شهرستان برگزار و با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.
انتهای پیام

captcha