همایش ملی کُرد و جمهوری اسلامی در شهرستان بانه برگزار شد
کد خبر: 3728729
تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۸

همایش ملی کُرد و جمهوری اسلامی در شهرستان بانه برگزار شد

گروه سیاسی- همایش ملی «کرد و جمهوری اسلامی» به همت اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بانه و با همکاری جمعی از نخبگان، امسال تیرماه جاری در این شهرستان برگزار شد.

همایش ملی کُرد و جمهوری اسلامی در شهرستان بانه برگزار شد

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام حسن رهبر، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بانه در حاشیه همایش کرد و جمهوری اسلامی اظهار کرد: از آنجاکه امسال وارد چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی ایران می شویم به‌عنوان اولین استان کشور با برگزاری همایش ملی کورد وکوماری ئیسلامی این رویداد مهم را جشن می گیریم.

وی افزود: استان های کردنشین کشور هم چون آذربایجان غربی، کردستان و کرمانشاه و ایلام بالغ بر ۱۰ هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی ایران کردند پس می طلبد این جانفشانی و ایثارگری کُردها را برای تمام مردم کشورمان بازگو کنیم.

حجت‌الاسلام حسن رهبر عنوان کرد: مردم کردزبان خدمات و زحمات زیادی قبل و بعد از انقلاب برای پیروزی و استمرار این نظام اسلامی کشیدند وامروز هم برای حفظ و پایداری آن در صحنه حضور دارند.

وی بیان کرد: در مقابل هم نظام به این مردم خدمات زیادی کرده است که متاسفانه به دلیل اینکه بخوبی بیان واطلاع‌رسانی نشده است، کمتر کسی از آن آگاهی دارد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بانه به محورهای همایش اشاره کرد و افزود: اقتصاد، فرهنگ، سیاست، هنر، عدالت اجتماعی، ایثار و شهادت و دفاع از انقلاب اسلامی از محورهای این همایش است که تمامی علاقمندان در سراسر کشور مقالات خود را در این زمینه به دبیرخانه همایش واقع در اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بانه ارسال کرده اند.

حجت‌الاسلام رهبر یادآور شد: برنامه‌هایی در این همایش از جمله قرائت قرآن، پخش سرود ملی با موزیک زنده توسط گروه ارتش، خیر مقدم، سخنرانی، قرائت مقالات برتر، اهدای جوایز به آثار برگزیده، تجلیل از خانواده های معظم شهدا و خیرین فعال دراین همایش برگزار شد.

 انتهای پیام

captcha