بازگشایی نمایشگاه «دُر ماندگار» و «کالای ایرانی» در قزوین
کد خبر: 3729276
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۶

بازگشایی نمایشگاه «دُر ماندگار» و «کالای ایرانی» در قزوین

گروه اجتماعی- نمایشگاه «دُر ماندگار» و «کالای ایرانی» در قزوین با حضور مسئولان استانی گشایش یافت.

 بازگشایی نمایشگاه «دُر ماندگار» و «کالای ایرانی» در قزوین

به گزارش ایکنا از قزوین، هم‌زمان با هفته عفاف و حجاب و در سال حمایت از کالای ایرانی نمایشگاه «دُر ماندگار» و «خانه ایرانی، کالای ایرانی» با حضور مسئولان استانی افتتاح شد.
در این نمایشگاه انواع البسه، پوشاک عفاف و حجاب، فعالیت‌های فرهنگی و هنری، غرفه دختران انقلاب به‌منظور تبیین فرهنگ اصیل اسلامی و زیبایی‌های حجاب در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفت.
همچنین با توجه به شعار حمایت از کالای ایرانی توسط مقام معظم رهبری دومین نمایشگاه «خانه ایرانی، کالای ایرانی» با رویکرد خرید کالای ایرانی و تقویت تولیدات و معرفی توانمندی‌های تولیدات داخلی نیز میزبان تولیدکنندگان کالای ایرانی شد.
فاطمه محمدبیگی، در آیین افتتاحیه نمایشگاه «دُر ماندگار» با اعلام اینکه قزوین اولین شهر جهان اسلام است که ویترین نمایشگاه اسلامی را داراست، اظهار کرد: طی تفاهم‌نامه منعقدشده بین بنیاد عفاف و حجاب استان و شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین حضور بنیاد در نمایشگاه به‌صورت مستمر در طول سال ادامه خواهد داشت.
وی افزود: کم‌کاری ما باعث رخدادی چون اتفاق خیابان انقلاب تهران شده است لذا اگر ما کار خلاقانه و مخاطب شناسانه داشته باشیم، می‌توان فرهنگ اصیل اسلامی را ترویج کرد.
این مسئول بیان کرد: با ابزار هنر و بال علم در کنار داشتن سلیقه مناسب می‌توان برای ترویج عفاف و حجاب گام‌های خوبی برداشت.
دبیر بنیاد عفاف و حجاب استان قزوین خاطرنشان کرد: در صورت حمایت مسئولان می‌توان شاهد فعالیت‌های ویژه در حوزه عفاف و حجاب بود لذا تقاضای ما از مسئولان توجه ویژه به این موضوع است.
به گزارش ایکنا، دومین نمایشگاه خانه ایرانی، کالای ایرانی و اولین نمایشگاه دُرِّ ماندگار به مدت ۵ روز با حضور بیش از ۹۰ واحد تولیدکننده و عرضه‌کننده در فضایی به مساحت سه هزار و ۶۰۰ مترمربع در محل دائمی نمایشگاه‌ها برپا شده است.
علاقه‌مندان جهت بازدید می‌توانند در مدت برگزاری از ساعت ۱۶ تا ۲۲ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین واقع در بلوار امام خمینی(ره) جنب صداوسیما در این نمایشگاه حضور داشته باشند.

انتهای پیام

captcha