این بار وقت و تخصص خود را صرف محرومان کنید/ خیریه‌ای که پول نمی‌پذیرد
کد خبر: 3729311
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۱

این بار وقت و تخصص خود را صرف محرومان کنید/ خیریه‌ای که پول نمی‌پذیرد

گروه اجتماعی ــ اگر می‌خواهید کار خیر انجام دهید، مهم نیست که پول ندارید، کافی است تخصص یا وقت داشته باشید؛ می‌توانید با عضویت در مؤسسه ملی سلامت مرهم، وقت و تخصص خود را در اختیار محرومان قرار دهید.

به گزارش ایکنا؛ مؤسسه ملی سلامت مرهم (پزشکان جراح پلاستیک مناطق محروم) از علاقه‌مندان به انجام کار خیر دعوت کرده است که وقت و تخصص خود را برای کمک به افراد نیازمند اهدا کنند.

این مؤسسه که 11 سال پیش با هدف انجام عمل‌های جراحی پلاستیک رایگان در مناطق محروم به سرپرستی پروفسور عبدالجلیل کلانتر هرمزی تشکیل شد، از همه افراد با هر تخصص و توانمندی که دارند، دعوت کرده است که این مؤسسه را در خدمت به محرومان همراهی کنند.

یادآور می‌شود، مؤسسه مرهم هفته گذشته در بیست و دومین سفر خود به مناطق محروم، به استان خراسان جنوبی شهر بیرجند سفر کرده و 142 جراحی شکاف لب و شکاف کام را به صورت رایگان در این منطقه محروم انجام داد.

در این سفر بشردوستانه، ۴۷۵ بیمار در طب فیزیکی و توانبخشی و ۲۷۰ نفر در ارتوپدی ویزیت شدند. همچنین ۲۶۰ مورد تزریق درون مفصلی و ۳۲ نوار عصب و عضله نیز به صورت رایگان انجام شد. کارگاه ‌آموزشی نیز برای کارکنان پشت میزنشین با هدف پیشگیری از بیماری‌های ستون فقرات برگزارشد.

پول نه/ اینبار وقت و تخصص خود را صرف محرومان کنید

لازم به ذکر است، در طول 11 سال فعالیت این مؤسسه مردم نهاد 15 هزار و 850 ویزیت فوق تخصصی جراحی پلاستیک و ترمیمی، هزار و 100 ویزیت تخصصی طب فیزیکی و توانبخش، هزار و 360 ویزیت تخصصی جراحی ستون فقرات، ۴۷۰ ویزیت فوق تخصصی چشم پزشکی، چهار هزار و 832 عمل جراحی صد درصد رایگان و ۲۳۵ تامین دارو و تجهیزات پزشکی رایگان پزشکی انجام داده است.

در این سفرهای خیریه، به عنوان مثال رانندگان تاکسی عضو این مؤسسه در انتقال بیماران به بیمارستان، دانشجویان علاقه‌مند به کار خیر در هماهنگی برای پذیرش و هماهنگی اعمال جراحی، خبرنگاران برای پوشش خبری، بازنشستگان برای هماهنگی اسکان و تغذیه همراهان بیمار و ... همکاری خیریه داشته و وقت و تخصص خود را نذر می‌کنند.

تصریح می‌شود، مؤسسه ملی سلامت مرهم پول و کمک‌های مادی را نمی‌پذیرد و فقط افراد با اهدای وقت و تخصص خود می‌توانند با این مؤسسه همکاری کنند.

برای ثبت‌نام در اهدای وقت و تخصص اینجا را کلیک کنید!

انتهای پیام

captcha