بررسی مشکلات صنایع در دستور کار ستاد اقتصاد مقاومتی قرار دارد
کد خبر: 3729530
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۶
حسینی‌پور تاکید کرد:

بررسی مشکلات صنایع در دستور کار ستاد اقتصاد مقاومتی قرار دارد

گروه اقتصادی- رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان یزد گفت: بررسی مشکلات صنایع غالب و عمده استان یزد در دستور کار ستاد اقتصاد مقاومتی این استان قرار دارد.

بررسی مشکلات صنایع در دستور کار ستاد اقتصاد مقاومتی قرار دارد

به گزارش ایکنا از یزد به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی یزد، سیدمجتبی حسینی پور، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان یزد در خصوص بررسی مشکلات صنایع تاثیرگذار استان در ستاد اقتصاد مقاومتی اظهار کرد: براساس هماهنگی های بعمل آمده با تولیدکنندگان و صاحبان صنعت، مشکلات این بخش بطور ویژه در ستاد اقتصاد مقاومتی استان بررسی خواهد شد.
حسینی پور در این خصوص به نشست شب گذشته شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی اشاره کرد و گفت: در این نشست نمایندگان بخش صنعت استان مسائل و مشکلات خود را با مسئولان استان از جمله استاندار محترم در میان گذاشتند.
وی افزود: با عنایت به در پیش بودن فصل جدید و متفاوتی از تعاملات اقتصادی کشور بواسطه بدعهدی آمریکا و نقض و خروج این کشور از برجام، ضرورت هم اندیشی بیشتر بمنظور مدیریت مطلوب شرایط و مقابله منطقی و موثر با تحریم های ظالمانه وجود دارد، که ازین رو این نشست ها در قالب ستاد اقتصاد مقاومتی استان برگزار خواهد شد.
دبیر ستاد اقتصاد مقاومتی استان گفت: نشست چهارشنبه شب به میزبانی اتاق بازرگانی و به مدت حدود 3 ساعت برگزار شد و مورد استقبال صنعتگران و اصحاب تولید قرار گرفت.
حسینی پور گفت: در این نشست که در آن مدیران عضو تیم اقتصادی استان و مسئولان نهادهای نظارتی نیز حضور داشتند، نمایندگان انجمن های تخصصی حوزه تولید استان (آهن و فولاد، کاشی و سرامیک، نساجی، مواد شیمیایی، صنایع غذایی، معادن، سیم و کابل) به بیان نقطه نظرات، چالش های پیش رو و درخواست های خود پرداخته و پیشنهاداتی را مطرح نمودند.
وی با اظهار خوشوقتی از نزدیکی دیدگاه های بخش دولت و بخش خصوصی، تصریح کرد: بخش خصوصی در این نشست همراهی و همیاری خود را با دولت اعلام نمود و از سوی دیگر سخنان استاندار محترم در حمایت از بخش خصوصی و لزوم اقدامات عملی در این راستا با تشویق مکرر فعالان عرصه تولید همراه بود.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان یزد گفت: بمنظور بررسی بیشتر پیشنهادات ارائه شده و اتخاذ تصمیمات عملی و کارشناسی مقرر شد، مباحث هرکدام از انجمن های تخصصی بصورت مجزا در جلسات ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان مطرح و پیگیری شود تا تاب آوری اقتصاد استان در شرایط پیش رو افزایش یابد.
وی تصریح کرد: دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی استان مستقر در سازمان مدیریت و برنامه ریزی، امور مربوط به برنامه ریزی و برگزاری منظم این جلسات را راهبری خواهد کرد.

انتهای پیام

captcha