مسئولان اقدام عملی برای بهبود معیشت مردم انجام دهند
کد خبر: 3729611
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۱

مسئولان اقدام عملی برای بهبود معیشت مردم انجام دهند

گروه سیاسی- نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی، با تاکید به اینکه مسئولان باید برای حل مشکلات مردم تلاش کنند، تصریح کرد: جای تعجب دارد که وقتی از ماه‌های قبل گمانه‌زنی برای خروج آمریکا از برجام بود و با وجود تدابیر و تاکیدات رهبر معظم انقلاب در رابطه با معیشت مردم، مسئولان تمهیدات لازم را به موقع پیش‌بینی نکرده‌اند.

 مسئولان اقدام عملی برای بهبود معیشت مردم انجام دهند

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز، امروز در خطبه‌های نمازجمعه این هفته تبریز، با اشاره به عملیات روانی آمریکاییها علیه مردم ایران، گفت: در روزهای اخیر مقامات آمریکا در رابطه با بازگشت تحریم‌ها و جلوگیری از فروش نفت ایران بزرگنمایی‌ کرده و عملیات تبلیغاتی خود را شدت بخشیده اند.
وی افزود: این در حالی است که کارشناسان معتقدند به هیچ وجه امکان توقف صادرات نفت ایران وجود ندارد و دولت‌های مختلف جهان بر تداوم تجارت با ایران تاکید کرده اند.
خطیب نماز جمعه تبریز با اشاره به سفر معاون وزیر آمریکا به منطقه ادامه داد: او در این سفر از کشورهای عربی خواسته که در تحریم‌ها علیه ایران با آمریکا همراهی کنند ولی در حقیقت همه این کارها نشان از آن است که آمریکا در اعمال تحریم‌ها علیه ایران تنها مانده است.
وی با بیان اینکه کشور چین نه تنها از آمریکا حمایت نکرده بلکه در جنگ تجاری نیز خرید نفت از آمریکا را کاهش داده است، افزود: چینی ها در یک اقدام جالب، برای تمام کالاهای وارداتی از آمریکا تعرفه ویژه‌ای گذاشته اند که این کار زیانی بزرگ برای آمریکا محسوب می‌شود.
امام جمعه تبریز اضافه کرد: مردم کشورمان باید هوشیار باشند و تحت تاثیر القاهای روانی دشمن قرار نگیرند چرا که ما شرایط به مراتب سخت‌تر از امروز را در دوران دفاع مقدس تجربه کرده ایم.
حجت‌الاسلام آل هاشم، گفت: مردم ایران با آگاهی و بصیرت و تبعیت از رهبر معظم انقلاب توطئه دشمنان کشور را این بار هم خنثی خواهند کرد.

خطیب نماز جمعه تبریز در ادامه بر ضرورت تلاش هرچه بیشتر مسئولان برای بهبود وضعیت معیشتی مردم تاکید کرد و گفت: با وجود این که از ماه‎ها قبل، گمانه زنی‎های زیادی مبنی بر خروج آمریکا از برجام وجود داشت مسئولان ذی ربط و اقتصادی، تمهیدات لازم را به خوبی پیش بینی نکردند، هر چند در روزهای اخیر شاهد ثبات در برخی بازارها بوده‎ایم، امیدواریم مسئولان اقتصادی کشور هر چه سریع‎تر کوتاهی گذشته را جبران کرده و برای بهبود وضعیت معیشتی مردم تلاش بیشتری داشته باشند.

انتهای پیام 

captcha