جهاددانشگاهی اردبیل استفاده از تولیدات داخلی را در اولویت مصارف خود داده است
کد خبر: 3729751
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۷

جهاددانشگاهی اردبیل استفاده از تولیدات داخلی را در اولویت مصارف خود داده است

گروه اجتماعی- جهاددانشگاهی اردبیل در راستای تحقق شعار سال و با هدف کمک به توسعه اقتصادی و صنعتی کشور، استفاده از تولیدات داخلی را در اولویت مصارف خود داده است.

جهاددانشگاهی اردبیل استفاده از تولیدات داخلی را در اولویت مصارف خود داردمهدی فتحی، مدیر مالی جهاددانشگاهی واحد استان اردبیل در گفت و گو با ایکنا از اردبیل، گفت: به یقین نهاد‌ها و دستگاه‌های اجرایی می‌توانند در ایجاد گرایش مصرف‌کنندگان برای استفاده از کالا‌های تولید داخل کشور نقش مهمی ایفا کنند.
فتحی با اشاره به اینکه جهاددانشگاهی با بهره گیری از ظرفیت‌های خود، در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی و شعار سال گام برمی‌دارد تصریح کرد: در حال حاضر تکمیل ساختمان مرکزی جهادددانشگاهی واحد استان اردبیل در راستای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و کاهش هزینه در این نهاد صورت می‌گیرد.
وی با بیان اینکه عملیات اجرایی این پروژه ساختمانی از سال ۱۳۸۹ آغاز شده و تا سال ۱۳۹۵ میزان پیشرفت فیزیکی آن ۷۰ درصد بوده است اظهار کرد: این ساختمان در زمینی به مساحت عرصه ۵۷۶ متر مربع و اعیانی ۳ هزار و ۲۶۰ متر مربع در ۶ طبقه با سازه بتنی در شهرک کارشناسان اردبیل با ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی، مراحل پایانی خود را می‌گذراند.
مدیر مالی جهاددانشگاهی واحد استان اردبیل میزان اعتبار هزینه شده برای احداث و تجهیز ساختمان مرکزی جهاددانشگاهی واحد استان اردبیل را بالغ بر ۲ میلیارد تومان عنوان و تصریح کرد: در سال ۱۳۹۶ طبقات دوم و سوم تکمیل و به بهره بردارب رسید و مراکز رشد فناوری فرآورده‌های گیاهان دارویی، آموزش کارکنان دولت، نمایندگی بانک سلول‌های بنیادی خون بند ناف و آزمایشگا‌های ژنتیک و کشت بافت از ساختمان استجاری به ساختمان ملکی خود منتقل شدند.
فتحی با اشاره به فعالیت‌های عمرانی جهاددانشگاهی اردبیل اشاره و خاطرنشان کرد: شروع عملیات اجرای مجتمع سلامت و مکان یابی و ایجاد مراکز آموزش جدید در راستای توسعه مراکز آموزشی واحد اردبیل از برنامه‌های عمرانی این واحد در سالجاری است.
انتهای پیام

captcha