دشمنان برای تضعیف اسلام سراغ حجاب آمده‌اند
کد خبر: 3729778
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۰۷:۱۰
حسینی:

دشمنان برای تضعیف اسلام سراغ حجاب آمده‌اند

گروه اجتماعی - مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کرمان با اشاره به اینکه عفاف یک فضیلت درونی و حجاب فضیلت بیرونی است، گفت: دشمنان برای تضعیف اسلام سراغ حجاب آمده‌اند که یکی از ضروریات دین است.

به گزارش ایکنا از کرمان، فاطمه السادات حسینی، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کرمان دیروز شنبه، 23 تیر در جلسه کارگروه امور بانوان استانداری کرمان با اشاره به اینکه عفاف یک فضیلت درونی و حجاب فضیلت بیرونی است، گفت: دشمنان برای تضعیف اسلام سراغ حجاب آمده‌اند که یکی از ضروریات دین است.
وی با تأکید بر اینکه نقش حجاب در تحکیم بنیاد خانواده بسیار اساسی است افزود: از منظر آموزه‌های دینی، رواشناختی و جامعه شناسی باید ساعت‌ها درباره حجاب نگرش معرفتی داشته باشیم.
حسینی با اشاره به اینکه فرهنگ اجتماعی دغدغه همه ماهاست، تصریح کرد: باید رویکرد برنامه‌های فرهنگی اجتماعی، شناختی و معرفتی باشد و باید گفتمان‌سازی و پاسخ به سئوالات نسل جوان را دنبال کنیم تا شاهد الگوسازی باشیم.
وی با تأکید بر اینکه باید خلاءهای ایجاد شده در خانواده و جامعه در زمینه حجاب را شناسایی و الگوی مناسب جایگزین آن کنیم، بیان کرد: باید برنامه‌ها خانواده محور بوده و استمرار داشته باشد.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کرمان گفت: باید بین مسائل دین‌شناسی، روانشناسی و جامعه شناسی پیوند برقرار کرده و به ذائقه جوانان توجه داشت.
وی با اشاره به در نظر گرفتن ۶۰ برنامه محوری در استان کرمان در هفته عفاف و حجاب تأکید کرد: برنامه راهبردی، تحکیم بنیان خانواده است و باید به صورت ساختاری و معرفتی براساس نگرش و بینش باشد.
انتهای پیام

captcha