اداره کل اوقاف از شناسایی موقوفات جدید در قزوین غفلت نکند
کد خبر: 3729818
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۷

اداره کل اوقاف از شناسایی موقوفات جدید در قزوین غفلت نکند

گروه اجتماعی- نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین گفت: شناسايي موقوفات شبیه شناسایی آثار باستانی است و باید یک امر ادامه‌دار باشد و فقط محدود یک‌زمان و یک شرایط خاص نیست، اگر از این امر غفلت کنیم موضوع موقوفات ضایع خواهد شد.

اداره کل اوقاف از شناسایی موقوفات جدید در قزوین غفلت نکند

به گزارش ایکنا از قزوین، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در دیدار با حجت‌الاسلام‌والمسلمین مجیدی مدیرکل جدید اوقاف و امور خیریه استان قزوین ضمن عرض تبریک، اذعان کرد: دهه کرامت و مناسبت بزرگداشت امامزادگان را در پیش رو داریم که باید این مناسبت‌ها با برنامه‌ریزی خوب شما باکیفیت و باشکوه برگزار شود.
وی با تأکید بر اینکه شناسایی موقوفات در استان قزوین بسیار مهم است، افزود: شناسايي موقوفات شبیه شناسایی آثار باستانی است و باید یک امر ادامه‌دار باشد و فقط محدود یک‌زمان و یک شرایط خاص نیست، اگر از این امر غفلت کنیم موضوع موقوفات ضایع خواهد شد.
امام‌جمعه قزوین با تأکید بر اینکه باید به دنبال شناسایی جدید باشیم، ابراز کرد: در گذشته اوقاف ریشه در طاغوت داشت و متولیان اوقاف سران بازنشسته طاغوتی بودند که در راستای منافع خود عمل می‌کردند، با وقوع پیروزی انقلاب این رویه تغییر کرد اما هنوز منفعت‌طلبان و قدرت‌طلبانی هستند که چشم به اوقاف دارند و باید با آن‌ها مبارزه کرد تا حق مردم ضایع نشود.
انتهای پیام

captcha