آینده‌نگری فعالیت‌های فرهنگی مورد توجه قرار گیرد
کد خبر: 3729841
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۲

آینده‌نگری فعالیت‌های فرهنگی مورد توجه قرار گیرد

گروه اجتماعی- معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: آینده‌نگری نسبت به فعالیت‌های فرهنگی باید مورد توجه قرار گیرد و برای تحقق مطالبات فرهنگی باید تلاش‌های فاخری انجام شود.

آینده‌نگری فعالیت‌های فرهنگی مورد توجه قرار گیرد

محمدرضا غلامی، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، با اشاره به کارکردهای متفاوت فعالیت‌های فرهنگی در هر دهه، گفت: کارکردهای فرهنگی با رویکردهای متفاوت جریان‌ساز است.
وی با بیان اینکه باید توجه داشته باشیم که ثمره فعالیت‌های فرهنگی در طولانی مدت چه تأثیری خواهد داشت، افزود: طبیعتا ضرورت آینده‌نگری نسبت به فعالیت‌های فرهنگی در مسیر آنچه که به عنوان اصول حاکم بر فرهنگ و برای تحقق مطالبات فرهنگی و آرمان‌های فرهنگی است باید مورد توجه قرار گیرد و تلاش‌های فاخری در آن راستا انجام شود.
غلامی اظهار کرد: مسئولیت سنگینی برعهده مجموعه‌های فرهنگی به ویژه در دانشگاه‌ها است.
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به اهمیت فعالیت‌های فرهنگی اشاره و تصریح کرد: امام سجاد(ع) می‌فرماید خدایا به من یک اراده پولادین برای تحقق آنچه که می‌خواهم عنایت کن و از این دعا مشخص می‌شود عزم در پیشبرد فعالیت‌ها و اهداف بسیار مهم است.
وی گفت: فعالیت‌های ما در مجموعه فرهنگی باید با نگاهی گره‌گشا باشد.
غلامی افزود: هرگونه تبلی و سستی مخل تحقق اهداف فرهنگی است و ما باید فرصت خدمت در رده‌های فرهنگی برای تحقق اهداف فرهنگی را غنیمت بشماریم.
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در پایان اظهار کرد: مجموعه‌های فرهنگی با بهره‌مندی از نظرات کارشناسی کارشناسان تلاش می‌کنند امور را پیگیری کنند و نظرات کارشناسی آنان تعیین کننده است.
انتهای پیام

captcha