افتتاح پروژه‌هایی به ارزش 190 میلیارد ریال در هفته بهزیستی
کد خبر: 3729893
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۱
مدیر کل بهزیستی مازندران خبر داد:

افتتاح پروژه‌هایی به ارزش 190 میلیارد ریال در هفته بهزیستی

گروه اجتماعی- مدیر کل بهزیستی مازندران از افتتاح پروژه‌هایی به ارزش 190 میلیارد ریال در هفته بهزیستی خبر داد.

افتتاح پروژه‌هایی به ارزش  190 میلیارد ریال در هفته بهزیستی 

به گزارش ایکنا از مازندران سعید آرام امروز  23 تیرماه در نشست خبری که به مناسبت هفته بهزیستی در شیرخوارگان استان برگزار شد، گفت: شعار امسال بهزیستی «بالندگی و صیانت اجتماعی  با توسعه به زیستن» است و از 21 تا 29 تیرماه به عنوان هفته بهزیتی نامگذاری شده است.

وی با بیان اینکه در هفته بهزیستی پروژه هایی بالغ بر 190 میلیارد ریال، افتتاح می‌شود، افزود: افتتاح استخر درمانی با بیش از 45 میلیارد ریال برای همه گروه‌های معلولین و افراد عادی یکی از پروژه‌های هفته بهزیستی است که آرزوی دیرینه معلولین استان بود.

مدیر کل بهزیستی مازندران تصریح کرد: در هفته بهزیستی 115 واحد مسکونی که بیس از 11 میلیارد ریال برای ساخت آن هزینه شده است  در اختیار افراد تحت پوشش قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه از سال 92 تا کنون برای بیش از 2 هزار و 800 نفر از افراد تحت پوشش بهزیستی، مسکن مهیا شد، افزود: از سال 95 اقدامی با مشارکت بنیاد مستضعفان آغاز کردیم که اکنون بیش از 80 درصد پروژه‌ها تحویل شد و مابقی در مرحله پایانی کار قرار دارد.

آرام با تاکید بر اینکه برای ساخت مسکن خانواده‎های دو معلول کمبود اعتبار نداریم، عنوان کرد: ساخت مسکن برای خانواده‌هایی تعلق می‌گیردکه دو معلول به بالا، فاقد مسکن و دارای زمین باشند.
وی با بیان اینکه برای خانواده‌هایی که فاقد زمین هستند اگر دستگاهی بتواند زمینی را در اختیار خانواده‌ها یا بهزیستی قرار دهند برای ساخت اقدام خواهیم کرد، افزود: در حال حاضر زمینی در خیابان فرهنگ در اختیار بهزیستی و انجمن مسکن ساز قرار گرفت و امیدواریم بتوانیم برای خانواده‌های شهری دارای دو معلول مسکن بسازیم.
مدیر کل بهزیستی با بیان اینکه تسهیلات اشتغالزایی برای بیش از 12 هزار نفر دریافت کردیم، گفت: در هفته بهزیستی مرکزی برای معتادین متجاهر و بی خانمان بانوان در ساری افتتاح می‌شود.

وی با بیان اینکه بنیاد ژنتیکی شمال کشور در این هفته توسط یک خیر کلنگ زنی می‌شود، افزود: اولین خانه سلامت روزانه یا ندای مهر مرکزی  برای دختران آسیب دیده یا در معرض آسیب در هفته بهزیستی افتتاح می‌شود.

آرام  افتتاح اداره بهزیستی در شهرستان سیمرغ، افتتاح نمایندگی در نقاط محروم همچون کجور نوشهر و مرزن آباد چالوس، اجرای طرح بوم‌گردی با استفاده از فرهنگ غنی روستایی در لاویچ نور از  برنامه های هفته بهزیستی در استان است.

انتهای پیام

captcha