مؤسسات قرآنی با دست خالی جهاد فرهنگی انجام می‌دهند
کد خبر: 3729906
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۳

مؤسسات قرآنی با دست خالی جهاد فرهنگی انجام می‌دهند

گروه فعالیت‌های قرآنی- معاون قرآن و عترت استان کرمانشاه گفت: مؤسسات قرآن به معنای واقعی انقلابی هستند و با دست خالی جهاد فرهنگی انجام می‌دهند.

مؤسسات قرآنی با دست خالی جهاد فرهنگی انجام می‌دهند

محسن کرمیان، معاون قرآن و عترت استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، به برگزاری نشست مؤسسات قرآن و عترت استان کرمانشاه با معاون قرآن و عترت وزارت ارشاد با محوریت بیان مشکلات اشاره کرد و گفت: یکی از نکاتی که مدیران مؤسسات قرآن و عترت استان کرمانشاه در این نشست به آن اشاره داشتند بحث توجه مسئولان به مناطق محروم به ویژه شهرستان‌های مرزی بود.
وی افزود: مباحث مطرح شده در این نشست حول محور بیان مشکلات مؤسسات بود به ویژه مراکزی که در مناطق محروم و آسیب‌پذیر فعالیت می‌کنند و کم‌ترین توجهی به آن‌ها نمی‌شود.
کرمیان به مشکلات ادغام اتحادیه‌ها اشاره و عنوان کرد: مدیران مؤسسات به ادغام و مشکلات اتحادیه مدغم در این نشست اشاره کردند و مشکلات ناشی از آن را دلیل رکود فعالیت‌های مؤسسات دانستند.
معاون قرآن و عترت استان کرمانشاه انجام کار قرآنی را موجب کم شدن آسیب‌های اجتماعی دانست و اظهار کرد: مؤسسات در قبال ارائه طرح انتظار حمایت دارند که در این نشست مؤسسه قرآن و عترت آل‌محمد(ص) شهرستان اسلام‌آبادغرب به بیان مشکلاتی در این خصوص از جمله کمبود بودجه به ویژه در پرداخت هزینه مربیان برای اجرای طرح‌هایی با محوریت کاهش آسیب‌های اجتماعی در مناطق روستایی و محروم اشاره کرد.
وی گفت: معتقدیم برگزاری کارگاه‌های آموزشی باید در بحث حمایتی معاونت قرآن و عترت قرار گیرد.
کرمیان اظهار کرد: ایجاد توازن بین مؤسسات قرآنی که ردیف بودجه از مجلس دارند و تهیه محل رهن برای مؤسسات از دیگر موارد مورد بحث در نشست مؤسسات قرآن و عترت بود.
معاون قرآن و عترت استان کرمانشاه تصریح کرد: مؤسسات باید از جانب معاونت قرآن و عترت حمایت شوند و این مراکز به معنای واقعی کلمه انقلابی واقعی هستند و با دست خالی جهاد فرهنگی انجام می‌دهند.
انتهای پیام

captcha