پرداخت 6 میلیارد تومان زکات توسط کرمانشاهی‌ها
کد خبر: 3729938
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۷
طی سه ماه ابتدایی سال؛

پرداخت 6 میلیارد تومان زکات توسط کرمانشاهی‌ها

گروه اجتماعی- دبیر شورای زکات استان کرمانشاه از پرداخت بیش از ۶ میلیارد تومان زکات طی سه ماه ابتدای امسال خبر داد.

پرداخت 6 میلیارد تومان زکات توسط کرمانشاهی‌ها

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، حسین خدرویسی، دبیر شورای زکات و مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: بیش از ۶ میلیارد تومان زکات طی سه ماهه نخست سال‌جاری از مؤدیان خیر در استان کرمانشاه جمع‎‌آوری شده است.
خدرویسی با اشاره به اینکه پیش‌بینی جمع‌آوری زکات سال ۹۷ در استان کرمانشاه ۹۳ میلیارد تومان است، اظهار کرد: تاکنون ۶۵ درصد از پیش‌بینی استان با پرداخت این میزان زکات از سوی مؤدیان محقق شده است.
وی گفت: ۴ میلیارد و ۶۳۷ میلیون تومان از میزان زکات جمع‌آوری شده در سه ماهه نخست امسال به زکوات فطره و باقی به زکات واجب اقلام کشاورزی و مستحب مؤدیان اختصاص داشته است.
دبیر شورای زکات و مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه با یادآوری اینکه زکات فطره پس از جمع‌آوری در اسرع وقت بین خانوارهای نیازمند توزیع شد افزود: درآمد زکات اقلام کشاورزی نیز به نیازمندان روستاهای پرداخت کننده این واجب الهی پرداخت شده است.
خدرویسی با تأکید بر اینکه این نهاد صرفا بر جمع‌آوری و هزینه کرد زکات براساس نیات خیرخواهانه مأدیان نظارت می‌کند، اظهار کرد: این نظارت علی‌رغم تمام هزینه‌های اجرایی و جانبی با هدف جاری شدن حکم خداوند بر روی زمین و ترویج این واجب الهی اعمال می‌شود.
انتهای پیام

captcha