دختران ایران اسلامی نوع زندگی خود را با حضرت معصومه همسوکنند
کد خبر: 3729976
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۵

دختران ایران اسلامی نوع زندگی خود را با حضرت معصومه همسوکنند

گروه اجتماعی- رئیس اداره تبلیغات اسلامی قروه با اشاره به اهمیت مطالعه زندگانی حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیه گفت: آن بانوی با کرامت بهترین الگو برای دختران امروزی است و در این راستا باید دختران ایران اسلامی با مطالعه در زمینه زندگانی آن بانوی بزرگ بیش از پیش خود را با نگرش و نوع زندگانی ایشان همسو کنند.

حجت‌الاسلام علی‌محسن منتشلو، رئیس اداره تبلیغات اسلامی قروه در گفت‎وگو با ایکنا از کردستان، گفت: حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها به یقین فاطمه دومی است زیرا همچون حضرت زهرا سلام الله علیها مطیع امر امام خویش بود.
وی با بیان اینکه امام رضا علیه السلام زیارتنامه ماثوره را در مدح حضرت معصومه سلام الله علیها بیان کرده است، افزود: امام رضا علیه السلام در زیارتنامه ماثوره حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها را شفیع معرفی کرده است به طوری که با شفاعت او همه مومنان به بهشت وارد می‌شوند.
حجت‌الاسلام منتشلو بیان کرد: حضرت معصومه سلام الله علیها سه نسبت خویشاندی با سه امام معصوم دارد چراکه ایشان هم دختر هم خواهر و هم عمه امامان معصوم هستند و به همین دلیل اعطای لقب معصومه به آن حضرت زیبنده ایشان است.
وی با اشاره به برکات مضجع شریف آن بانوی عزیز عنوان کرد: ثمرات و برکات حوزه‌های علمیه ایران مخصوصا حوزه علمیه شهر مقدس قم از وجود پر فیض این بانوی مکرمه است.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی قروه با اشاره به اهمیت مطالعه زندگانی حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیه یادآور شد: آن بانوی با کرامت بهترین الگو برای دختران امروزی است و در این راستا باید دختران ایران اسلامی با مطالعه در زمینه زندگانی آن بانوی بزرگ بیش از پیش خود را با نگرش و نوع زندگانی ایشان همسو کنند.
انتهای پیام

captcha