ایفای نقش پایگاه‌های بسیج به عنوان شورا‌های حل اختلاف محله
کد خبر: 3730086
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۱

ایفای نقش پایگاه‌های بسیج به عنوان شورا‌های حل اختلاف محله

گروه سیاسی - جانشین سپاه پاسداران شهرستان ماکو با بیان اینکه هیئت امنا‌ها و فرماندهان پایگاه‌ها، باید انتقال دهنده علم و آگاهی بروز باشند، گفت: پایگاه‌های بسیج باید به عنوان شورا‌های حل اختلاف محله خود ایفای نقش نمایند.

پایگاه های بسیج به عنوان شوراهای حل اختلاف محله خود ایفای نقش نمایند

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، علی اکبری جانشین سپاه پاسداران شهرستان ماکو، در دورهمی توانمند سازی و هم اندیشی ارکان مساجد و پایگاه های حوزه های ماکو که در مسجد جامع ماکو ترتیب یافت، بیان کرد: در ابلاغیه های سپاه ماکو بر برگزاری برنامه ها در مساجد و غربت زدایی آنها تاکید شده است.

وی تاکید کرد: اعضای پایگاه های مساجد در هر محله به عنوان شورای حل اختلاف ایفای نقش کنند و در سازش و حل مشکل همنوعان خویش کوشا باشد.

جانشین سپاه پاسداران شهرستان ماکو بر نقش پایگاه های بسیج در هدایت جوان امروزی و سوق دادن آنان به نماز و حضور در مساجد اشاره کرد و مساجد را حامیان جبهه ها دانست.

وی با تاکید بر اینکه تنها راه حل مشکلات جامعه حضور و همت مردم است خاطر نشان کرد: اگر مردم نتوانند در پایگاه ها جامعه را هدایت کنند و انقلابی بمانند، به هیچ دردی نخواهد خورد.

اکبری بر لزوم فراگیری علم بروز با دنیای امروز و ارتقای آن اشاره کرد و ادامه داد: هیئت امناها و فرماندهان پایگاه ها، باید انتقال دهنده علم و آگاهی بروز باشند.

وی با تاکید براینکه مردم باید پاسخگوی دشمن باشند، افزود: مردم باید همراه و همپا با نیروهای امنیتی و انتظامی در هدایت جامعه به سوی رستگاری تلاش کنند.

جانشین سپاه پاسداران شهرستان ماکو، مردم را بازدارنده ترین نیروها در مقابل نفوذ دشمن یاد کرد و گفت: همدلی و اتحاد از بند مساجد برخواسته و لذا تقویت آن نیز باید در این مکان مقدس صورت گیرد.

وی اظهار کرد: پایگاه های بسیج و مساجد باید انتقال دهنده حرفهای درست باشند و از ترویج شبهات جلوگیری کنند.

اکبری بر لزوم تقویت اتحاد بین مذاهب به دستان اهل مسجد تاکید داشت و بیان کرد: این امر باید به جدیت از سوی هیئت امنای مساجد و فرماندهان پایگاه ها پیگیری شود.

انتهای پیام

captcha