عوامل ایجاد نشاط اجتماعی در جامعه شناسایی شود
کد خبر: 3730199
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۸

عوامل ایجاد نشاط اجتماعی در جامعه شناسایی شود

گروه اجتماعی - استاندار خراسان‌شمالی گفت: باید با شناسایی عوامل نشاط و شادابی اجتماعی در جامعه بتوانیم امید و اعتماد را در بین مردم تزریق کنیم.

عوامل ایجاد نشاط اجتماعی در جامعه شناسایی شود

به گزارش ایکنا از خراسان‌شمالی، به نقل از روابط عمومی استانداری، محمدرضا صالحی، استانداری خراسان‌شمالی در بازدید از موزه عروسک‌های ملل در شهرستان بجنورد اظهار کرد: با تزریق روحیه نشاط باید به سمت آینده پرافتخار برای کودکان رفت که یکی از عوامل ایجاد نشاط اجتماعی همین برگزاری موزه عروسک های ملل و آشنایی با فرهنگ های خاص مناطق مختلف ایران و حتی جهان است.
وی با تاکید بر این که باید برای ایجاد نشاط اجتماعی هر نوع اقدامی را انجام داد، عنوان کرد: یکی دیگر از عوامل ایجاد نشاط اجتماعی توجه به موسیقی مقامی، موسیقی سنتی یا پایتخت موسیقی شدن و یا حمایت از صنایع دستی استان و کشور است.
صالحی در ارتباط با ایجاد موزه عروسک های ملل نیز، گفت: این امر باید با انجام کار کارشناسی توسط دفتر امور اجتماعی استانداری به تصویب برسد و این در حالیست که برای برقراری شادابی اجتماعی باید همه عوامل و کدهای اجتماعی و اقتصادی در کنار یکدیگر قرار گیرند تا بتوان در قالب یک مجموعه از آن بهره برد.
مجید پورعیسی، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خراسان‌شمالی نیز در حاشیه این بازدید اظهارکرد: باید با تبلیغات گسترده عموم مردم را از برگزاری چنین جشنواره‌هایی آگاه کرد.
وی افزود: برای برگزاری جشنواره مختلف با تاکید بر نشاط اجتماعی می توان در قالب برگزاری کارگروه‌های مختلف بایدها و نبایدهای آن را مورد بررسی قرار داد و ما نیز از دستگاه های متولی حمایت خواهیم کرد.
درموزه عروسک های ملل علاوه بر۱۰۰ عروسک و ۵۰ قطعه پارچه های تصویری از ملل مختلف ۵۰ عروسک از ایران برای علاقه مندان به نمایش گذاشته شد.

captcha