فراخوان جایزه ادبی یوسف در استان اصفهان
کد خبر: 3730312
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۱

فراخوان جایزه ادبی یوسف در استان اصفهان

گروه فرهنگی- فراخوان ارسال آثار به جایزه ادبی یوسف (داستان کوتاه دفاع مقدس) استان اصفهان آغاز شد.

فراخوان جایزه ادبی یوسف در استان اصفهان

به گزارش ایکنا از اصفهان، جایزه ادبی یوسف (داستان کوتاه دفاع مقدس) استان اصفهان به منظور انعکاس و انتقال میراث گرانسنگ هشت سال دفاع مقدس و مقاومت اسلامی برگزار می‌شود.
بر اساس اعلام دبیرخانه، موضوع اصلی آثار ارسالی، دفاع مقدس، دفاع از حریم اهل‌بیت(ع)، مقاومت و بیداری اسلامی است و بخش ویژه جایزه با موضوع مقاومت 45 روزه خرمشهر و حماسه فتح خرمشهر برگزار می‌شود.
بر اساس این گزارش، توجه به ویژگی‌های بومی هر استان، پرداخت به حماسه‌آفرینی‌های رزمندگان هر استان در عملیات‌ها و یگان‌های استان، دستاوردهای استانی دفاع مقدس و تبعات این حماسه‌آفرینی در استان، شخصیت‌های شناخته شده دفاع مقدس استان و استفاده از زبان و گویش‌های محلی در آثار ارسالی، امتیاز ویژه به همراه خواهد داشت.
علاقمندان می‌توانند آثار خود را به صورت تایپی به نشانی پست الکترونیکی yusof.esfahan@gmail.com و یا به صورت پستی در قالب لوح فشرده به دبیرخانه جایزه به نشانی اصفهان، خیابان 22 بهمن، چهارراه علامه امینی، ضلع غربی باغ غدیر، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اصفهان ارسال و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 32683182 تماس حاصل کنند.
مهلت ارسال آثار تا نیمه اول شهریورماه سال جاری است.
انتهای پیام

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
آیدا اباذری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۱۳:۴۶
0
0
سلام خسته نباشید
از همین طریق ایمیل ارسال کنیم آثارو؟
فریبا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۰۹:۳۵
0
0
سلام و احترام
لطفا تاریخ دقیق اختتامیه رو هم مشخص بفرمایید.
captcha