تکریم ارباب رجوع همواره مورد توجه قرار گیرد
کد خبر: 3730388
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۹

تکریم ارباب رجوع همواره مورد توجه قرار گیرد

گروه اجتماعی - سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان‌شمالی گفت:تکریم ارباب رجوع یکی از موضوعات بسیار مهم در دستگاه‌های اجرایی تلقی می شود که باید همیشه مورد تاکید و توجه قرار گیرد.

تکریم ارباب رجوع باید همیشه مورد توجه قرار گیرد

به گزارش ایکنا ازخراسان‌شمالی، به نقل ازروابط عمومی استانداری، محمود ثمینی، سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان‌شمالی درآیین گشایش میز خدمت اداره تامین اجتماعی شهرستان بجنورد اظهارکرد :باید همه دستگاه‌های اجرایی خدمات خود را آسان تر، روان تر، شفاف تر و در زمان کمتری ارائه دهند زیرا پاسخ درست و منطقی به مردم حائز اهمیت است.
وی با بیان این که سازمان تامین اجتماعی تاکنون توانسته به فرآیندهای تعریف شده در خدمات رسانی به درستی پاسخ دهد، ادامه داد:تکریم ارباب رجوع به معنای قرار دادن تعدادی صندلی یا پذیرایی از آنان نیست بلکه در کنار این موارد باید بتوانید پاسخ آن ها را به درستی و با منطق دهید هر چند که مردم انتظار پاسخ غیرقانونی مثبت را ندارند اما باید پاسخ ها کاملا شفاف باشد.
ثمینی عنوان کرد:باید دستگاه های اجرایی کرامت انسانی ارباب رجوع را ارج نهاده و با تکریم وی درصدد جلب رضایتمندی آنان باشند و نباید موضوع تکریم ارباب رجوع با مساله ارباب و رعیت اشتباه گرفته شود چون ما مدیران و مسئولان رعیت مردم هستیم، بنابراین نباید اسباب نارضایتی مردم را فراهم کنیم.
وی در بخش دیگر سخنان خود بر جلب رضایت مردم و خدمات رسانی صادقانه و درست تاکید کرد،گفت:سرعت بخشیدن به امور مردم باید همواره مورد توجه قرار گیرد.

captcha