برگزاری گردهمایی عفاف و حجاب در زاهدان
کد خبر: 3730450
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۹

برگزاری گردهمایی عفاف و حجاب در زاهدان

گروه فرهنگی - به‌مناسبت گرامیداشت سالروز میلاد کریمه اهل بیت(ع)، حضرت معصومه(س) و روز دختر، گردهمایی عفاف و حجاب صبح امروز با حضور بانوان بسیجی در حسینیه عاشقان ثارالله زاهدان برگزار شد.

برگزاری گردهمایی عفاف و حجاب در زاهدان

به گزارش ایکنا از سیستان‌ و بلوچستان، به‌مناسبت گرامیداشت سالروز میلاد کریمه اهل بیت(ع)، حضرت معصومه(س) و روز دختر، گردهمایی عفاف و حجاب صبح امروز، با حضور بانوان بسیجی در حسینیه عاشقان ثارالله زاهدان برگزار شد.
حجت‌الاسلام علی‌نقی تهرانی‌زاده، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان استان در این گردهمایی بیان کرد: جامعه امروز به حضور زنان در عرصه‌های مختلف اجتماعی نیازمند است و دین اسلام نیز با عزلت نشینی زنان مخالف است.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان استان افزود: زنان ما باید بدانند که آزادی و بی بندوباری زنان درغرب موجب تباهی و سستی بنیان خانواده‌ها در این جوامع شده است، بنابراین سبک زندگی غربی نمی‌تواند سرلوحه و الگوی ما باشد.
وی با بیان این‌که باید برای دختران، معیار و الگو‌های خاصی معرفی شود، افزود: جوان امروز نیاز به الگو دارد و اگر ما این الگو را نتوانیم در اختیار نسل جوان و نوجوان قرار دهیم، به سمت الگوهای غربی گرایش پیدا می‌کنند.
وی با تقدیر از مادران شهدا به عنوان بانوانی که تربیت کننده فرزندان دختر و پسر نسل اول انقلاب هستند، اظهار کرد: مادران امروز باید ادامه دهنده راه بانوان نسل اول انقلاب باشند و فرزندانی را تربیت کنند که ‏ادامه دهنده راه انقلاب بوده و ترویج دهنده فرهنگ مهدویت باشند.
سرهنگ یوسف ارجونى، جانشین فرمانده ناحیه مقاومت سپاه زاهدان نیز در این مراسم بیان کرد: حضور پربرکت حضرت معصومه(س) در کشور ما یک نعمت است که باید قدردان آن بوده و دِین خود را به این بانوی بزرگ جهان اسلام ادا کنیم.
جانشین فرمانده ناحیه مقاومت سپاه زاهدان افزود: برگزاری همایش‌های عفاف و حجاب، راهی برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن و ترویج سبک زندگی اسلامی است، بنابراین باید به افزایش کیفی و کمی آنان توجه داشت.

انتهای پیام

captcha