کتاب «... و دوباره خورشید» بررسی می‌شود
کد خبر: 3730470
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۴

کتاب «... و دوباره خورشید» بررسی می‌شود

گروه ادب ــ کتاب «... و دوباره خورشید» با حضور حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدحسین ابوترابی امام جمعه موقت تهران در فرهنگسرای اندیشه معرفی و بررسی می‌شود.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی مؤسسه پیام آزادگان، کتاب «... و دوباره خورشید» با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدحسین ابوترابی امام جمعه موقت تهران در فرهنگسرای اندیشه معرفی و بررسی می‌شود. در این کتاب که به کوشش بیژن کیانی گردآوری شده است، بخشی از خاطرات و نامه‌های آزادگان در کنار سروده‌ها به چشم می‌خورد.

در این مراسم حجت‌الاسلام ابوترابی امام جمعه موقت تهران، محمدرضا سنگری، امیرمحمد عباس‌نژاد و مرتضی سرهنگی از کارشناسان و پژوهشگران ادبیات دفاع مقدس حضور و به بحث و بررسی کتاب «...و دوباره خورشید» خواهند پرداخت.

در بخشی از این کتاب می‌خوانیم: «... و دوباره خورشید برگرفته از نامه‌ها، اشعار و خاطرات شماری از آزادگان سرافراز است که در مصیبت بزرگ چهارده خرداد، پس از اندوهی جان سوز و بی‌قراری و تلاطم روحی شدید به آرامش رسیدند و بذر امید در سرزمین سوخته دل‌هایشان جوانه زد و قامت برافراشت. این کتاب روایتی صادقانه از حزن و اندوه و اشک در رثای رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و آرامشی عمیق ناشی از انتخاب حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای به عنوان رهبر انقلاب و نظام جمهوری اسلامی را در غربت اسارت نقل می‌کند.»

یادآور می‌شود؛ این برنامه از سوی فرهنگسرای اندیشه و با مشارکت مؤسسه فرهنگی پیام آزادگان سه‌شنبه 26 تیرماه ساعت 18:30 در سالن اجتماعات فرهنگسرای اندیشه برگزار می‌شود.
انتهای پیام

 
captcha