برپایی شب‌های فرهنگی استان‌های مختلف در برج میلاد
کد خبر: 3730482
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۸

برپایی شب‌های فرهنگی استان‌های مختلف در برج میلاد

گروه جامعه ــ مدیرعامل برج میلاد تهران از برپایی جشنواره شب‌های فرهنگی برج میلاد خبر داد و گفت: شب‌های فرهنگی استان‌های مختلف با عنوان «جشنواره چهار سوق» با حضور استان‌های مختلف و معرفی فرهنگ و آداب و رسوم مردم ایران زمین در یادمان ملی ایرانیان برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا؛ به‌نقل از روابط عمومی برج میلاد، علی درویش پور مدیرعامل برج میلاد تهران با اشاره به برپایی شب‌های فرهنگی استان‌های مختلف در برج میلاد گفت: جشنواره تابستانه برج میلاد به روال سال‌های گذشته و به منظور پرکردن اوقات فراغت شهروندان از ۲۱ تیرماه تا ۲۶ شهریور ماه برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: جشنواره شب‌های فرهنگی «چهارسوق» با هدف معرفی فرهنگ و آداب و رسوم به مقصد برج میلاد برگزار می‌شود. به این معنی که ۳۰ استان کشور مراسم‌های افتتاحیه و اختتامیه خود را در دهکده اقوام برج میلاد برگزار می‌کنند، سپس جشنواره در استان‌های مختلف به مدت دو هفته ادامه پیدا می‌کند و مردم می‌توانند در این مدت از تخفیف هتل‌ها و مراکز اقامتی ویژه گردشگران در آن استان مورد نظر بهره ببرند.

درویش پور بیان کرد: برگزاری شب‌های فرهنگی در دور اول به ترتیب شامل تهران، قم، قزوین، گیلان، ایلام، آذربایجان غربی، فارس، هرمزگان، خراسان شمالی، زنجان، سیستان وبلوچستان، خراسان رضوی، سمنان، کردستان، کرمان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گلستان، البرز، لرستان، مازندران، مرکزی، آذربایجان شرقی، همدان، یزد، اردبیل، اصفهان، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، خراسان جنوبی است.

مدیرعامل برج میلاد تهران گفت: این جشنواره از ساعت ۲۱ تا ۲۴ بامداد در محوطه برج میلاد ادامه دارد و مردم می‌توانند هر شب با فرهنگ و آداب و رسوم و صنایع دستی یک استان آشنا شوند.
 
انتهای پیام
captcha