آغاز به کار دهمین دوره طرح ولایت دانشجویان استان قزوین
کد خبر: 3730636
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۷
با حضور 400دانشجو؛

آغاز به کار دهمین دوره طرح ولایت دانشجویان استان قزوین

گروه فرهنگی- دهمین دوره طرح ولایت استانی در راستای بصیرت افزایی بین جامعه دانشجو با حضور 400دانشجو فعالیت خود را آغاز کرد.

آغاز به کار دهمین دوره طرح ولایت دانشجویان استان قزوین

به گزارش ایکنا از قزوین، آیین افتتاحیه دهمین دوره طرح ولایت دانشجویی استان قزوین و بیست‌وسومین دوره کشوری با حضور مسئولان کشوری و استانی در دانشگاه بین‌المللی قزوین برگزار شد.
در این مراسم داود گودرزی مسئول سابق سازمان بسیج دانشجویی کشور، ابوالحسن نائینی رئیس دانشگاه بین‌المللی قزوین، مهدی برزگر مسئول بسیج دانشجویی استان، مسئولین نواحی بسیج دانشجویی و روسای دانشگاه‌های استان قزوین حضور داشتند. 
در این دوره با افزایش 8 درصدی شرکت‌کنندگان تعداد 400 نفر از دانشجویان دانشگاه‌های استان قزوین حاضر خواهند شد و به مدت 6شبانه‌روز از ۲۳ تا ۳۰ تیرماه به‌صورت متمرکز دانشگاهی و تجمیعی از مباحث و حضور اساتید استانی و کشوری در زمینه‌های اعتقادی، بصیرتی، سیاسی و سبک زندگی حاضر در طرح ولایت بهره‌مند خواهند شد. 
دهمین دوره طرح ولایت استانی با هدف تقویت بنیه فکری- اعتقادی دانشجویان بسیجی، عمق‌بخشی داخلی در حوزه‌های مختلف فرهنگی و معنوی، آشنایی دانشجویان با مبانی دینی، معنوی و بصیرتی و پاسخگویی به ابهامات و شبهات آن‌ها در چهار محور معرفتی، اخلاقی تربیتی، بصیرتی، مهارتی و آموزشی در قالب گروه، کلاس، کارگاه و همایش برگزار می‌شود.
اختتامیه این دوره از طرح ولایت روز جمعه با حضور ریاست سازمان بسیج دانشجویی کشور دکتر نیک‌روش برگزار خواهد شد.
به گزارش ایکنا، نفرات برتر طرح ولایت دوره گذشته نیز در طرح ولایت کشوری شرکت می‌کنند که از یک مردادماه تا ۱۵ شهریور به مدت ۴۵ روز در مشهد برگزار خواهد شد.
انتهای پیام

captcha