آغاز مرحله استانی مسابقات قرآن در یزد/ رقابت ۲۷۰ یزدی
کد خبر: 3730759
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۹

آغاز مرحله استانی مسابقات قرآن در یزد/ رقابت ۲۷۰ یزدی

گروه فعالیت‌های قرآنی - رییس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان یزد با اشاره به آغاز مرحله استانی مسابقات قرآن کریم گفت: در این دوره ۲۷۰ نفر به رقابت با هم می‌پردازند.

آغاز مرحله استانی مسابقات قرآن کریم در یزد/رقابت 270 یزدی

به گزارش ایکنا از یزد، محمد حسین کاظمی، رییس اداره امورقرآنی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان یزد شب گذشته در مراسم اختتامیه مرحله شهرستانی و افتتاحیه مرحله استانی چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن کریم که در محل سالن سیدالشهداء امامزاده جعفر ع یزد برگزار شد اظهار کرد: در مرحله استانی چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن کریم که از سه شنبه 26 تیرماه آغاز می شود 270 نفر به رقابت با یکدیگر می پردازند.
کاظمی افزود: خوشبختانه در مسابقات امسال تعداد ثبت نام کنندگان دارای رشد 40 درصدی است و بعد از برگزاری مرحله شهرستانی این مسابقات تعداد 270 نفر به مرحله استانی راه یافتند.
وی ادامه داد: مسابقات استانی به مدت دو روز در محل سالن سیدالشهدای امامزاده جعفر (ع)  یزد در دو گروه برادران و خواهران برگزار خواهد شد و در مسابقات سال جاری برای همه رشته ها آزمون معارف افزوده شده است.
رییس اداره امورقرآنی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان یزد تصریح کرد: در مسابقات امسال با توجه به زمان بندی انجام شده همه متسابقین در زمان خودشان مراجعه خواهند داشت که باعث سرعت در روند مسابقات خواهد بود.
یادآور می شود اجرای گروه تواشیح، سخنرانی حجت الاسلام زارع زاده، مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان یزد و تجلیل از برگزیدگان مرحله شهرستانی چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن کریم از دیگر برنامه های این مراسم بود.

انتهای پیام

captcha