حضرت معصومه (س)؛ الگوی بی بدیل برای سبک زندگی دختران
کد خبر: 3730877
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۹

حضرت معصومه (س)؛ الگوی بی بدیل برای سبک زندگی دختران

گروه معارف- مدیر آموزش و پرورش ابهر حضرت معصومه (س) را الگوی بی‌بدیل برای سبک زندگی دختران خواند و گفت: شناخت این بانو در زمانه‌ای که موج هجوم فرهنگی غرب به ویژه به سوی جامعه دختران افزایش یافته است را بیشتر می‌کند.

حضرت معصومه (س)؛ الگوی بی بدیل برای سبک زندگی دخترانبه گزارش ایکنا، از زنجان، موسی رضایی مدیر آموزش و پرورش ابهر در مراسم جشن دهه کرامت که در سالن شهید باهنر این شهرستان برگزار شد ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه (س) و روز دختر تصریح کرد: حضرت معصومه (س) از با فضیلت‌ترین بانوان خاندان اهل بیت (ع) و از پرهیزگارترین زنان شیعه هستند و بر اساس روایات زیارت آن حضرت بسیار تاکید شده است.

وی با اشاره به حدیثی از پیامبر اسلام(س) در زمنیه فضیلت‌های داشتن فرزند دختر، گفت، بر اساس احادیث داشتن یک فرزند دختر بهتر از هزار حج است.

رضایی عنوان کرد: خوشا به حال پدرانی که فرزند دختری صالح دارند چرا که در روایات آمده است بهترین فرزندان دختران هستند و همچنین هرکه 3 دختر را بزرگ کند و به خانه بخت بفرستد خداوند 3 باغ از باغ‌های بهشت را به او اهدا می‌کند.

وی با تاکید بر نقش مادران در تربیت فرزندان و ترغیب دختران برای انتخاب حجاب برتر، یادآور شد: حجاب و عفاف موجب ارتقا سطح بهداشت روانی ،احساس آرامش بیشتر و حفاظت از وقار، شخصیت و عظمت زن می‌شود.

این مسئول اظهار کرد: در روزی که باعنوان روز دختر نامگذاری شده است، شایسته است در زمانه‌ای که موج هجوم فرهنگی غرب به ویژه به سوی جامعه دختران افزایش یافته است، در پی شناخت دقیق از یگانه دختری باشیم که با کسب فضائل بی‌نظیر، خود را به بالاترین درجات معنوی رهنمون ساخته است.

شایان ذکر است در این مراسم از 9 نفر از دختران شهدای شهرستان و دختران برگزیده حوزه عفاف و حجاب تجلیل به عمل آمد و به قید قرعه به 20 نفر از افرادی که نام " معصومه" داشتند جوایزی اعطا شد.
 
انتهای پیام
captcha