نقش حمایت مسئولان در گرایش جامعه به قرآن
کد خبر: 3730934
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۷

نقش حمایت مسئولان در گرایش جامعه به قرآن

گروه فعالیت‌های قرآنی - نفر اول حفظ کل قرآن کریم گفت: حمایت مسئولان از حافظان قرآنی منجر به گرایش جامعه به فراگیری تعالیم الهی می‌شود.

نقش حمایت مسئولان در گرایش جامعه به قرآن

زهرا سلطان پور، دارنده مقام نخست رشته حفظ کل از شهرستان ساری در گفت‌وگو با ایکنا از مازندران، با بیان اینکه فعالیت قرآنی از چهار سالگی به کمک پدر و مادرم آغاز کردم، گفت: در برنامه تخصصی حفظ به مدت سه سال شرکت کردم به طوری که از سن 14 تا 18 سالگی توانستم کل قرآن را حفظ کنم.
وی  سطح مسابقات امسال را مطلوب دانست و عنوان کرد: در رشته حفظ کل رقابت تنگاتنگ بود ولی خدا را شاکرم که توانستم مقام نخست را کسب کردم.
سلطان پور به نقش قرآن در زندگی اش اشاره کرد و افزود: همزمان با کنکور به حفظ قرآن پرداختم و توانستم در هر دو حوزه موفق  شوم.
دارنده مقام نخست رشته حفظ کل  با بیان اینکه قرآن در اخلاق، رفتار و گفتار فرد تاثیرگذا است، گفت: حفظ قرآن زمانی موثر  است که با عمل عجین شده باشد و حافظ قرآن رفتار وگفتارش قرآنی باشد.
وی به نقش مسئولان در ترویج فرامین دینی اشاره کرد و ادامه داد: مسئولان باید از حافظان قرآنی حمایت کنند که دیگران نیز به فراگیری تعالیم الهی گرایش پیدا کنند.
سلطان پور ضمن تشکر و قدردانی از استاد و خانواده اش که در حفظ قرآن به او کمک کردند، گفت: والدین و استاد نقش بسزایی در حفظ و قرائت قرآن دارند و با حمایت آن‌ها فرد به بالندگی خواهد رسید.

انتهای پیام

captcha