۳۰ برنامه ویژه بانوان کرمانشاهی در دهه کرامت برگزار می‌شود
کد خبر: 3731267
تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۵
با مشارکت جمعیت بانوان فرهیخته؛

۳۰ برنامه ویژه بانوان کرمانشاهی در دهه کرامت برگزار می‌شود

گروه اجتماعی - دبیر جمعیت بانوان فرهیخته استان کرمانشاه گفت: در دهه کرامت امسال ۳۰ برنامه ویژه بانوان کرمانشاهی در استان اجرا می‌شود.

30 برنامه ویژه بانوان کرمانشاهی در دهه کرامت برگزار می‌شود

افسانه تیرانداز، دبیر جمعیت بانوان فرهیخته استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، گفت: 30 برنامه ویژه بانوان کرمانشاهی در دهه کرامت در استان اجرا می‌شود.
وی افزود: این برنامه‌ها به همت امور فرهنگی بانوان تبلیغات اسلامی و با مشارکت و همکاری اعضاء جمعیت بانوان فرهیخته استان کرمانشاه برگزار می‌شود.
تیرانداز اظهار کرد: برنامه‌های متنوعی در ایام دهه کرامت در سطح استان برگزار می‌شود که از جمله آن‌ها برگزار مسابقات فرهنگی با عنوان «شکوه زیبایی» است.
دبیر جمعیت بانوان فرهیخته استان کرمانشاه به برپایی غرفه‌های حمایت از کالای ایرانی، غرفه نماز و مشاوره مذهبی توسط اعضاء جمعیت بانوان فرهیخته در ایام دهه کرامت اشاره کرد و گفت: در این ایام نشست‌های هم‌اندیشی با عنوان حجاب و عفاف با رویکرد شناسایی آسیب‌ها و ارائه راه‌کارهای آن برگزار می‌شود.
وی تصریح کرد: برگزاری نمایشگاه تخصصی کتاب و مسابقه کتابخوانی و نشست تخصصی نقد کتاب از دیگر برنامه‌های محوری اجرایی این ایام توسط اعضاء جمعیت بانوان فرهیخته در استان است.
تیرانداز افزود: نصب بنرهایی با جملات حجاب و عفاف و تکریم خانواده با آرام جمعیت از دیگر این برنامه‌ها است.
دبیر جمعیت بانوان فرهیخته استان کرمانشاه در پایان به برگزاری نشست تخصصی بانوان فرهیخته با بررسی علل افزایش سن ازدواج اشاره کرد و این نشست را از دیگر برنامه‌های اجرایی این مجموعه در این ایام دانست.
انتهای پیام

captcha