برخورد با زیاده‌خواهان و رفاه‌طلبان؛ زمینه‌ساز حل بخشی از مشکلات کشور
کد خبر: 3731409
تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۷

برخورد با زیاده‌خواهان و رفاه‌طلبان؛ زمینه‌ساز حل بخشی از مشکلات کشور

گروه سیاست و اقتصاد - نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین برخورد با زیاده خواهان و رفاه‌طلبان را زمینه‌ساز حل بخشی از مشکلات کشور دانست و ابراز کرد: خداوند می‌فرماید اگر بخواهیم جامعه‌ای را به نابودی بکشانیم رفاه‌طلبان و خوش‌گذرانان را بر آن جامعه مسلط می‌کنیم تا با فسق و فجور آن جامعه را به نابودی بکشانند و اگر ما نیز با زیاده‌خواهان و رفاه‌طلبان برخورد نکنیم با چالش مواجه خواهیم شد.

کاخ‌نشینی برخی مسئولان بزرگ‌ترین آسیب و آفت برای کشور است

به گزارش ایکنا از قزوین،آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در دیدار هیئت بازرسی ستاد کل نیروهای مسلح از استان قزوین که در دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه قزوین برگزار شد، بابیان اینکه می‌باید برای حل چالش‌ها و مشکلات چشم‌انداز بلندمدت ترسیم شود، اظهار کرد: در مقطع کنونی برای حل مشکلات کشور نگاه‌های کوتاه‌مدت لازم است اما آنچه ضروری است و باید موردتوجه مسئولان قرار گیرد تدوین برنامه‌های بلندمدت است.
وی تصریح کرد: می‌باید همه آحاد جامعه برای تحقق آرمان‌های انقلاب، امام راحل و رهبری بسیج شوند، وحدت و هم‌افزایی داشته باشند و اگر با این رویکرد کارها را پیش ببریم یقیناً به توسعه و پیشرفت می‌رسیم و مشکلات کشور از پیش رو برداشته خواهند شد. 
امام‌جمعه قزوین کاخ‌نشینی برخی از مسئولان را بزرگ‌ترین آسیب و آفت برای کشور معرفی کرد و افزود: اینکه مسئولان کاخ‌نشینی را انتخاب کنند و سفره‌شان از مردم جدا شود آسیب جدی به‌نظام و کشور وارد می‌کند و باید در مقابل چنین مسئولی ایستاد.
نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین بابیان اینکه دلخوری و ناراحتی مردم از تبعیض و بی‌عدالتی است که در برخی از بخش‌های جامعه وجود دارد، خاطرنشان کرد: مسئولان انقلابی وظیفه دارند با زمینه‌ها و افرادی که زمینه‌های بی‌عدالتی را در جامعه به وجود می‌آورند برخورد نمایند چراکه بی‌عدالتی گسل خطرناکی برای کشور محسوب می‌شود. 
وی ابراز کرد: مسئولان باید مردم را درک کنند چراکه مشکلات معیشتی و بیکاری بخشی از جامعه را تحت تأثیر خود قرار داده و برای مردم مشکل‌ساز شده است. کارگران زمانی که حقوق خود را به‌موقع دریافت می‌کنند زندگی‌شان با سختی و دشواری اداره می‌شود حال اگر بیکار شوند وضعیت آن‌ها چه خواهد شد؟! 
آیت‌الله عابدینی تأکید کرد: باید همه دست‌به‌دست هم بدهیم و تلاش کنیم تا با برنامه‌ریزی مدون و درازمدت کشور را به سمتی هدایت و راهبری کنیم که مشکلات از پیش روی مردم برداشته شود و قطعاً ظرفیت حل تمام مشکلات در کشور وجود دارد.
امام‌جمعه قزوین برخورد با زیاده خواهان و رفاه‌طلبان را زمینه‌ساز حل بخشی از مشکلات کشور دانست و ابراز داشت: خداوند می‌فرماید اگر بخواهیم جامعه‌ای را به نابودی بکشانیم رفاه‌طلبان و خوش‌گذرانان را بر آن جامعه مسلط می‌کنیم تا با فسق و فجور آن جامعه را به نابودی بکشانند و اگر ما نیز با زیاده خواهان و رفاه‌طلبان برخورد نکنیم با چالش مواجه خواهیم شد. 
وی گفت: در منابع دینی تأکید شده است اگر امربه‌معروف و نهی از منکر ترک شود، بدترین شما بر شما مسلط خواهند شد و ضروری است این فریضه الهی هیچ‌گاه ترک نشود تا کارها نتیجه‌بخش شود و انسان‌های شایسته در جامعه نقش‌آفرینی کنند.

انتهای پیام

captcha