حضور کم رنگ دعا خوانان در روزهای عادی
کد خبر: 3731460
تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۶

حضور کم رنگ دعا خوانان در روزهای عادی

گروه فعالیت‌های قرآنی- شرکت کننده در بخش دعا خوانی گفت: دعاخوان‌ها فقط در مسابقات شرکت می‌کنند ولی در روزهای عادی حضورمان در جامعه بسیار کمرنگ است و اگر حمایت بشویم می توانیم اثرگذار باشیم.

حضور کم رنگ دعا خوانان در روزهای عادی
به گزارش ایکنا از مازندران صفورا یداللهی، شرکت کننده در بخش دعا خوانی با بیان اینکه از سال ۸۹ در مسابقات اوقاف شرکت می کنم، گفت: در رشته دعا و مناجات خوانی از سال ۹۰ مقام های برتر را کسب کردم.

وی با بیان اینکه شرکت در مجالس اهل بیت(ع) را سبب گرایشم به قرآن و دعاخوانی بود، افزود: آیت الله بهجت می فرمایند: «من هرچه دارم از امام حسین (ع) و قرآن است و شاید به آن مرحله نرسیده باشیم ولی به جرئت می‌توان گفت هرچه داریم از اهل بیت(ع) است.

شرکت کننده در بخش دعاخوانی با تاکید براینکه حافظان و قاریان باید به فرامین دینی عمل کنند، افزود: با مسیرهایی که قرآن برسر ما گذاشته است تلاش می کنیم که در خط قرآن قرار گرفته و به آن عمل کنیم.

یداللهی به نقش حافظان و قاریان در ترویج فرهنگ قرآنی، گفت: با توجه به مشکلات فرهنگی امروز در جامعه وجود دارد روز به روز آسیب‌های اجتماعی افزایش پیدا می‌کند قاریان و حافظان در ترویج فرهنگ دینی و قرآنی می‌توانند بیشترین و زیباترین نقش را داشته باشند ولی به دلایل مختلف دیده نمی‌شوند.

وی با بیان اینکه طبق حدیث رسول خدا روزی می رسد که قرآن مهجور می شود، افزود: حافظان و قاریان قرآن با رفتار و کردار خود می توانند افراد را به سمت تلاوت قرآن سوق دهند که این رفتار سبب اشاعه فرهنگ قرآنی در جامعه شود.

شرکت کننده در بخش دعاخوانی به عدم حمایت مسئولان از قاریان و حافظان قرآنی اشاره کرد و ادامه داد: دعاخوان‌ها فقط در مسابقات شرکت می‌کنند ولی در روزهای عادی  حضورمان در جامعه بسیار کمرنگ هستیم و اگر حمایت بشویم می توانیم اثرگذار باشیم.

یداللهی بیان کرد: خداوند استعدادهایی به ما داده که می توانیم در ترویج فرامین دینی تاثیرگذار باشیم ولی یک دست صدا ندارد و باید از ما حمایت کنند.

انتهای پیام

captcha