خاموشی با برنامه برق در کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد
کد خبر: 3731861
تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۵

خاموشی با برنامه برق در کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد

گروه اجتماعی ـ مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد گفت: خاموشی‌های با برنامه برق از امروز شنبه 30 تیرماه در سه شهرستان این استان آغاز شد.

خاموشی با برنامه برق در کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، به نقل از روابط عمومی شرکت برق کهگیلویه و بویراحمد، داوود راهزادی، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد امروز، 30 تیرماه اظهار کرد: خاموشی با برنامه برق از امروز شنبه در شهرستان‌های گچساران، بویراحمد و باشت و در زمان پیک بار «زمان بیشترین مصرف برق» آغاز می‌شود.
وی افزود: ساعت خاموشی با برنامه برق شهرستان گچساران مربوط به شرکت نفت شهرستان براساس برنامه مدیریت اضطراری پیک بار از ساعت 12:50 دقیقه تا 14:10 دقیقه است.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: شرکت نفت گچساران امروز شنبه برای بار دوم از ساعت 15:50 دقیقه تا 17:10 دقیقه شاهد خاموشی با برنامه برق خواهد بود.
راهزادی عنوان کرد: برق روستاهای سرآبتاوه، تنگ سرخ و گنجگون در شهرستان بویراحمد از ساعت 13:50 تا ساعت 15:10 دقیقه هم براساس برنامه مدیریت اضطراری پیک بار قطع می شود.
وی ابراز کرد: برق شهرستان باشت شامل پمپاژهای کشاورزی ماهور این شهرستان نیز در زمان مدیریت اضطراری پیک بار از ساعت 11:50 دقیقه تا 17:10 دقیقه قطع و سپس وصل خواهد شد.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد از مشترکین برق استان کهگیلویه ‌و بویراحمد خواست در مصرف ‌برق به ویژه در زمان پیک ‌بار نهایت صرفه ‌جویی را داشته باشند.
یادآور می‌شود، میزان مصرف برق در این استان از مرز 415 مگاوات گذشته که نشان دهنده رشد 6 درصدی مصرف برق توسط مشترکین دارد.
241 هزار و 636 مشترک برق در استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد که از این تعداد 202 هزار و 649 اشتراک آن معادل 83 درصد خانگی است.
انتهای پیام

captcha