حضور کاروان رضوی در ۲۰۰ نقطه از همدان
کد خبر: 3731930
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۵

حضور کاروان رضوی در ۲۰۰ نقطه از همدان

گروه فرهنگی- مدیر مجموعه فرهنگی «زیر سایه خورشید» همدان با بیان اینکه جشن میلاد امام رضا (ع) در بیش از ۲۰۰ نقطه از استان با حضور کاروان حرم مطهر رضوی برگزار خواهد داشت، افزود: برگزاری جشن میلاد امام هشتم (ع) در بازار مظفریه، ایستگاه آتش‌نشانی، گردنه اسدآباد، پایگاه نوژه و ... از دیگر برنامه‌های این مجموعه با حضور کاروان رضوی است.

حضور کاروان رضوی در 200 نقطه از همدان

حمید عزیزی، مدیر مجموعه فرهنگی «زیر سایه خورشید» همدان در گفت‌و‌گو با ایکنا از همدان اظهار کرد: همزمان با ولادت با سعادت امام رضا(ع)، جشن‌های بسیاری با حضور کاروان‌های رضوی در همدان برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه امسال 2 کاروان در قالب هر کاروان 3 خادم و یک مبلغ به استان همدان اعزام شده‌اند افزود: همزمان با ولادت امام رضا(ع)، کاروان‌های رضوی در بیمارستان بعثت، بهشتی و خانه سالمندان جهت همدردی با بیماران حضور خواهند داشت.
عزیزی با بیان اینکه در روز میلاد امام رضا(ع) کاروان شادی در سطح شهر به راه خواهد افتاد اضافه کرد: در بخش بانوان نیز جشن‌های متنوعی با حضور کاروان رضوی برگزار می شود که از این میان می‌توان به جشن بزرگ عباسیه جولان اشاره کرد.
مدیر مجموعه فرهنگی «زیر سایه خورشید» همدان عنوان کرد: جشن بزرگ میلاد باسعادت امام رضا(ع) نیز روز چهارشنبه، سوم مرداد ماه ساعت 18 در آستان مقدس امامزاده عبدالله(ع) همدان برگزار خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه جشن دهه کرامت در 8 شهرستان و سه بخش با حضور خدام رضوی در حال برگزاری است گفت: برگزاری جشن میلاد امام هشتم(ع) در بازار مظفریه، ایستگاه آتش‌نشانی، گردنه اسدآباد، پایگاه نوژه و ... از دیگر برنامه‌های این مجموعه با حضور کاروان رضوی است.
عزیزی از برگزاری ویژه برنامه در 4 مرکز نگهداری ایتام خبر داد و ابراز کرد: کاروان سبز رضوی در جشن نفس حضور داشته و در زندان مرکزی جهت آزادی 8 زندانی زندانیان غیر عمد نیز حضور خواهند داشت.
مدیر مجموعه فرهنگی «زیر سایه خورشید» همدان یادآور شد: جشن میلاد امام رضا(ع) در بیش از 200 نقطه از استان با حضور کاروان حرم مطهر رضوی برگزار خواهد داشت.
انتهای پیام

captcha