دوران اسارت، دوران تعالی آزادگان بود
کد خبر: 3732200
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۱

دوران اسارت، دوران تعالی آزادگان بود

گروه فرهنگی- مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد گفت: ارتقای سطح علمی، فرهنگی و عقیدتی آزادگان بی‌نظیر است و به‌ طور کلی می‌توان گفت که دوران اسارت دوران تعالی آزادگان بود.

دوران اسارت دوران تعالی آزادگان بود

به گزارش ایکنا از یزد، احمد ابراهیمی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد 30 تیرماه در دیدار با تعدادی از آزادگان سرافراز با اشاره به رشد علمی، فرهنگی و عقیدتی آزادگان اظهار کرد: ارتقای سطح علمی، فرهنگی و عقیدتی آزادگان بی‌نظیر است و به‌طورکلی می‌توان گفت که دوران اسارت دوران تعالی آزادگان بود.
ابراهیمی با اشاره به لزوم برگزاری باشکوه مراسم سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی تصریح کرد: با توجه به‌ قرار گرفتن در چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی لازم است همه مناسبت‌های مرتبط با این رویداد بزرگ و تاریخی باشکوه خاصی برگزار شود.
وی تأکید کرد: یقیناً یکی از دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی ملت ایران، تحول بزرگی است که در جوانان شکل گرفت و اینان بودند که سرنوشت انقلاب و مدیریت کشور را در دست گرفتند و همگان شاهد تحقق وعده بنیان گزار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی در سال 42 بودند که در آن زمان فرموده بودند: سربازان من در گهواره هستند.
ابراهیمی خاطرنشان کرد: یقیناً دوران اسارت که به‌ حق دوران آزادگی نام گرفت، دوران افتخار هر آزاده‌ای است که توانست در سختی‌های طاقت‌فرسای زندان‌های رژیم بعث عراق پله‌های ترقی و تعالی را پشت سر گذارد.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران یزد با تأکید بر لزوم بیان خاطرات آزادگان سرافراز، افزود: انتقال خاطرات و دستاوردهای دوران آزادگی به نسل جوان و نوجوان جامعه لازم و ضروری است و آزادگان باید تلاش کنند تا این مجموعه ارزشمند را به آیندگان منتقل کنند.

انتهای پیام

captcha