حضور خدام رضوی نسیمی از رحمت را به ارمغان می‌آورد
کد خبر: 3732226
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۷

حضور خدام رضوی نسیمی از رحمت را به ارمغان می‌آورد

گروه معارف- مدیرکل صدا وسیمای مرکز یزد گفت: حضور کاروان‌ خدام حرم مقدس رضوی، نسیمی از رحمت و برکت را در شهرهای مختلف سطح کشور به ارمغان می‌آورد.

به گزارش ایکنا از یزد به نقل از روابط عمومی جشنواره زیرسایه خورشید، احمد پهلوانیان، مدیرکل صدا وسیمای مرکز یزد با اشاره به اهمیت و جایگاه جشنواره‌های زیر سایه خورشید اظهار کرد: سفر کاروان‌های خدام حرم مقدس رضوی و همچنین حرم مقدسه حضرت فاطمه معصومه(س)، نسیمی از رحمت و برکت را در شهرهای مختلف سطح کشور به ارمغان می‌آورند.
وی خاطرنشان کرد: برنامه‌های بسیار خوب و غنی که این کاروان‌ها دارند، یاد و نام امام الرئوف(ع) را برای مردمی که قلبشان برای اهل‌بیت(ع) می‌تپد، بیش از پیش زنده می‌کند و این برنامه‌ها که در چند سال اخیر به حول و قوه الهی و با تلاش دوستان در قالب جشنواره‌های زیر سایه خورشید برگزار می‌شود، موجب معرفت‌افزایی مردم نسبت به اهل‌بیت(ع) خصوصاً حضرت رضا(ع) می‌شود.
پهلوانیان با اشاره به اینکه عده‌ای از مردم حتی یک بار هم موفق به زیارت حضرت علی‌بن‌موسی‌الرضا(ع) نشده‌اند، گفت: با حضور خدام و تبرک جستن از پرچم مقدس رضوی(ع) مردم می‌توانند حس و شور زیارت از راه دور را تجربه کنند.
وی در ادامه عنوان کرد: برکات مادی و معنوی که این سفرها داشته و شفایی که بیماران گرفته‌اند، از جمله برکات سفر خدام رضوی به شهرهای مختلف است که به شکر خدا چند سالی است این برنامه به یک برنامه بین‌المللی تبدیل شده و شاهد حضور خدام و اجرای برنامه‌های معرفت‌افزا در برخی کشورها هستیم.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز یزد با مهم خواندن پوشش خبری جشنواره، عنوان کرد: یکی از رسالت‌های رسانه ملی ترویج معارف اسلامی و تفکر دینی هست که بخش عمده‌ای از آن، معرفت نسبت به اهل‌بیت(ع) و حضرت علی‌بن‌موسی‌الرضا(ع) است و ما خوشحالیم که بتوانیم به عنوان قطره‌ای در این دریای خدمت، شریک باشیم و این فعالیت‌ها را انعکاس دهیم.

انتهای پیام

captcha