تجربه تدبر در قرآن در کنار کودکان
کد خبر: 3733460
تاریخ انتشار : ۰۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۵

تجربه تدبر در قرآن در کنار کودکان

کانون خبرنگاران نبأ ــ بشری‌سادات موسوی گفت: در تمام دوره‌های طرح دانشجو متدبر قرآن که ادامه روند طرح دانشجو معلم قرآن بوده و از سال 1394 تاکنون ادامه داشته است؛ شرکت کردم؛ علاقه به قرآن و تجربه آموزش تدبر در آیات به کودکان برای من بسیار مفید و لذت‌بخش است.

تجربه تدبر در قرآن در کنار کودکان

بشری‌سادات موسوی، دانشجومعلم قرآن با اشاره به برگزاری طرح دانشجو متدبر قرآن که اول تا سوم مردادماه در دانشکده علوم و فنون قرآن تهران برگزار شد؛ در گفت‌وگو با کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، گفت: در تمام دوره‌های طرح دانشجو متدبر قرآن که ادامه روند طرح دانشجو معلم قرآن بوده و از سال 1394 تاکنون ادامه داشته است؛ شرکت کردم؛ علاقه به قرآن و تجربه آموزش تدبر در آیات به کودکان برای من بسیار مفید و لذت‌بخش است.
وی با اشاره به ویژگی خوب این طرح افزود: برگزاری منظم و منسجم برنامه‌ها و همچنین استفاده از کتاب درسنامه تدبر در قرآن جزء سی تألیف حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدحسین الهی‌زاده با استفاده از اساتید مجرب باعث به‌وجود آمدن نگاهی جدید به قرآن شد.

موسوی گفت: در این دوره بر روخوانی قرآن همراه با تدبر و تفکر تأکید و عنوان شد که در هنگام روخوانی قرآن و یا آموزش آن با تفکر و تعلق به آیات توجه شود و آموزه‌های قرآن را با زمان حال تطبیق دهیم.
موسوی در پایان به سوابق تدریس خود در اردوهای جهادی اشاره کرد و گفت: شروع اولین سابقه تدریس قرآن با کودکان شروع شد و من آموزش قرآن را از گروه سنی کودکان شروع کردم؛ همچنین در اردوهای جهادی که در فصل تابستان شروع می‌شود به مدت دو سال در کرمانشاه با آموزش قرآن به کودکان و نیز به بزرگسالان فعالیت داشته‌ام که با استقبال منحصربه فرد خانواده‌ها مواجهه شده‌ایم.
مسعود باریکان
انتهای پیام

captcha