اجرای طرح نشاط معنوی در بقاع مسجدسلیمان
کد خبر: 3733552
تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۲

اجرای طرح نشاط معنوی در بقاع مسجدسلیمان

گروه اجتماعی ـ همزمان با سراسر کشور برنامه‌های طرح نشاط معنوی اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان مسجدسلیمان در اماکن مذهبی و متبرکه این شهرستان برگزار می‌شود.

اسدالله رشیدی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه مسجدسلیمان در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان اظهار کرد: همزمان با سراسر کشور برنامه‌های طرح نشاط معنوی اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان مسجدسلیمان در اماکن مذهبی و متبرکه این شهرستان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: طرح نشاط معنوی از جمله برنامه‌های محوری و هدفمند سازمان اوقاف است که به منظور ایجاد اوقات فراغت سالم، شور و نشاط معنوی و آشنا کردن نوجوانان و جوانان با تعالیم قرآن و اهل‌بیت(ع) تدوین شده است.

رشیدی بیان کرد: با توجه به هجمه‌های گوناگون و برنامه‌های فراوانی که دشمنان این انقلاب جهت انحراف نسل جوان و گمراه کردن آنها تدارک دیده‌اند، می‌طلبد  با برگزاری برنامه‌های فرهنگی سالم و ایجاد روحیه نشاط و خودباوری به مقابله با جنگ نرم و ابتذال فرهنگی بپردازیم که این مهم فقط در سایه همکاری و تعامل همه نهادهای بین بخشی میسر می‌شود. 

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه مسجدسلیمان افزود: در طی چند دهه انقلاب اسلامی تجربه به ما نشان داده که در هر مقطعی که از فرامین و راهنمایی‌های مقام معظم رهبری خارج شده‌ایم با شکست مواجه شده‌ایم و هر جا این اوامر را چراغ هدایت خود قرار داده‌ایم پیروز و موفق شده‌ایم.

وی گفت: برنامه‌های نشاط معنوی سازمان اوقاف وامور خیربه با رویکرد بصیرت افزایی شامل آموزش‌های قرآنی، معارف اسلامی، پرسش وپاسخ، بیان احکام شرعی، مشاوره روانشناسی، امور اجتماعی، وقف و احکام آن، پخش فیلم‌های آموزنده با محتوای ایرانی اسلامی، برگزاری مسابقات مختلف علمی و ورزشی و اردوهای فرهنگی، زیارتی و سیاحتی است.

رشیدی عنوان کرد: همچنین همزمان با دهه کرامت و روز بزرگداشت بقاع و امامزادگان، همایش بزرگداشت امزادگان هفت شهیدان برگزار شد. 

انتهای پیام

captcha