برگزاری ۱۷۰ برنامه فرهنگی در دهه کرامت کهگیلویه
کد خبر: 3733794
تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۱

برگزاری ۱۷۰ برنامه فرهنگی در دهه کرامت کهگیلویه

گروه معارف ـ سرپرست اداره تبلیغات اسلامی کهگیلویه از برگزاری 170 ویژه‌برنامه فرهنگی در دهه کرامت خبر داد.

برگزاری ۱۷۰ برنامه فرهنگی در دهه کرامت کهگیلویه

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام عبدالله نعمتی‌پور، سرپرست اداره تبلیغات اسلامی کهگیلویه امروز، 6 مردادماه در جمع خبرنگاران، از برگزاری ۱۷۰ برنامه فرهنگی در دهه کرامت خبر داد.
وی افزود: این برنامه‌ها به همت شورای هیئات مذهبی، فعالان فرهنگی، روحانیون مستقر و هجرت در روستاها و شهرهای دهدشت، سوق، قلعه رئیسی و دیشموک برگزار شد.
سرپرست اداره تبلیغات اسلامی کهگیلویه با بیان اینکه تمامی جشن‌ها طبق موازین و شئونات اسلامی برگزار شد، اضافه کرد: دهه کرامت متعلق به همه آحاد ملت است و مردم و مسئولین خوشبختانه در برگزاری هرچه باشکوه‌تراین مراسم تلاش و کوشش کردند.
حجت‌الاسلام نعمتی بیان کرد: مهمترین اهداف برگزاری ویژه برنامه‌های دهه کرامت تقویت و ترویج هویت و باورهای دینی و ملی، افزایش نشاط و شادابی اجتماعی با بهره گیری از فضای معنوی اعیاد مذهبی و درک بهتر فرهنگ و معارف اسلامی است.
وی یادآور شد: از ابتدای دهه کرامت یعنی از زمان سالروز ولادت با سعادت حضرت معصومه(س) تا ولادت با سعادت ثامن الحجج(ع) بیش از ۱۷۰ برنامه فرهنگی از جمله جشن ولادت حضرت معصومه(س) و روز دختر، همایش عفاف و حجاب، نمایشگاه عفاف و حجاب، سخنرانی مذهبی در مساجد و مکان‌های مذهبی، برپایی ایستگاه صلواتی، همکاری فعالانه هیئت‌های مذهبی با کاروان زیر سایه خورشید، نصب پوستر و پلاکارد، برپایی نماز جماعت و جشن میلاد امام رضا(ع) در نقاط مختلف انجام شد.
انتهای پیام

captcha